Inlägg från: Anonym (hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm)

min 12-åring rakar underlivet.....

MissJulie. Började med nästan helrakat underliv ett tag men hade aldrig provat analsex.

Nu rakar jag endast bikinilinjen för jag tycker det ser ofräscht ut med massa pubishår som sticker fram på sidorna av bikinin/trosorna.
    Däremot gillar jag analsex om det görs på rätt sätt.

Har inte sett en porrfilm i hela mitt liv. Står väldigt stark inför grupptryck och gör bara det jag själv känner att jag vill prova och göra.
    (tex har jag aldrig ens provat röka. Har aldrig känt behovet att prova. Det är tydligen rätt ovanligt).

Så att säga att dittan och dattan kommer från porren och man gör det "påtvingat" tycker jag är helt fel

• Anonym (hmmm)

Kan tillägga att jag tycker det är skitjobbigt då man har mens och binda och det blir blod mot könshåret och även om man duschar ofta så känns det äckligt och då kan jag raka lite mer ibland.

Kan gå flera månader också utan att raka mig öht

• Anonym (hmmm)
    Anonym skrev 2009-06-18 11:34:13 följande:
    Anonym (hmmm) skrev 2009-06-18 11:30:58 följande: Du kan inte dra allmänna slutsatser genom att utgå från dig själv...Självklart har porren rent generellt påverkat människors syn på sex, hur de har sex och hur de ser ut... På 70-talet fanns inga rakade tjejer med silikonbröst som ville bli sprútade med sperma i ansiktet...
    Men det är ju samma sak som hon gör. Drar alla över en kam för hon tror.

Och ja. Det ser olika ut med idealen för olika årtionden/århundranden men man kan fortfarande inte utgå från att alla gör det av samma anledning.

Det är det jag försöker få fram!

Ts kan prata lite lätt med sin dotter om det. Att hon inte ska skämmas över att hon väljer att raka sig men att hon heller inte ska känna sig tvingad att göra det. Skulle hon inte vilja raka sig så ska hon inte göra det och ändå stå med huvudet högt.
    Vad man än väljer utav det så förtjänar man respekten att få göra det om man vill.
  • Anonym (hmmm)
    Phlippan87 skrev 2009-06-18 11:49:17 följande:
    Anonym (my goodness) skrev 2009-06-18 09:57:30 följande: ge mig ett par "vanliga" trosor som inte skär in i arslet... då kanske jag kan hålla med dig... men hittills har jag ALDRIG stött på några sådana
    Och jag tycker att stringen bara skär in i röven hela tiden.

Hur gör ni för att stringen ska sitta "kvar" utanför röven då ni går, sätter er ner osv? Jag tycker direkt att den åker in i röven typ haha. Snacka om oskönt
    (Ja jag har provat större storlekar men samma sak där förutom om dom är tokstora för då tappar man dom ju ist typ )
  • Anonym (hmmm)
    Phlippan87 skrev 2009-06-18 12:39:34 följande:
    Anonym (hmmm) skrev 2009-06-18 12:35:58 följande: va? jag snackar VANLIGA... inte fan stannar de kvar "på" skinkorna, nej, mitt emellan ska de knöla ihop sig...
    Ja jag vet att du snackar om vanliga och "lovordar" stringen som tydligen inte skär in någonstans och då sa jag hur det är för mig och undrar hur ni gör som gillar string så mkt och säger att den inte skär in för att slippa det
  • Anonym (hmmm)
    MYCHILD2007 skrev 2009-06-18 12:42:06 följande:
    Anonym (hmmm) skrev 2009-06-18 12:35:58 följande: Aldrig upplevt stringen så :D
    Men vad gör jag för fel då?

Alltså jag kanske har för "bred" springa mellan skinkorna då så den åker in? *asg*
  • Anonym (hmmm)

Alltså.. Nån av er påstår att man INTE får in stringen mellan skinkorna, och andra säger att det är det som är meningen med stringen... Att den ska ligga mellan skinkorna...

Vilket av det stämmer egentligen?

Svar på tråden min 12-åring rakar underlivet.....