vilket var bästa sommarlovsmorgon programmet?
frågan finns i rubriken. sj'lv sitter dottern och jag och spanar in hajk och tippen på youtube nu.
frågan finns i rubriken. sj'lv sitter dottern och jag och spanar in hajk och tippen på youtube nu.
Solstollarna, utan tvekan.
Tippen!
Solstollarna och Sommarlov med Peter, Fredde & Gila men minns även Volrammos som småkul. Sen var jag ju över femton och det blev lite töntigt att titta på. Satt dock som klistrad framför Salve första året jag gick på universitetet. Det tyckte jag var riktigt roligt, och framför allt var ju killarna söta...
De som gick under mitten av 80-talet och jag var i rätt ålder...Solstollarna och Hajk minns jag väl.:)
Minns nog också Peter Och Frdde och Tippen som favoriter.
Hej Hej Sommar är därimot det vidrigaste jag sett och hoppas att det aldrig kommer tillbaka.
Tippen utan tvekan!!
Tippen, helt klart! Var lite småkär i Morgan
Sen gillade jag Hajk och Salve också.
Nån som kommer ihåg Kloak? Jag älskade det! Jättespännande! Måste ha gått typ i mitten av 90-talet.
Solstollarna och hajk
Tippen helt klart!!
Jag gillade Hajk bäst =)
Ååh, älskade HAJK och solstollarna! Ulla-Bella is teh shit! Gillade även Toffelhjältarna med samma skådisar, brukade visas på jullovet :D
Minns ni gamla vinjetten till Sommarmorgon? Den med myggorna som kom flygande ;D
Helt klart Salve!! Jag var hela 13 år när det gick -97 och var såååå kär i Erik av Pommern! Det gick i repris och vi spelade in det på VHS men nu har jag köpt hela på DVD för att kunna kolla!
Mormors magiska vind -98 var också bra, med Niklas Fransson även i den :)
Hajk var jag inte så förtjust i faktiskt men Tippen va kanonbra!
Tippen älskade jag.
höll på att glömma ALARM som gick -98. Älskade redan då allt som hade med sjukvård att göra. Idag är jag sjuksköterska