• Anonym

Trådig/slemmig flytning

När jag torkat mig efter toalettbesök så kom det en trådig flytning, riktigt trådig alltså... som man kunde 'dra i'.. är det en bit av slemproppen eller är det bara en riklig vanlig flytning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-17 09:42
    Jag är i vecka 39.

• Svar på tråden Trådig/slemmig flytning
  • Anonym

Beror ju på vilken grav v du är i???

• Anonym

Spelar det nån roll?
    Kan man inte ha trådiga flytningar i slutet?

• Anonym

Vet ingen? ? ?

• Tuttifrutti1

Svårt att säga, men det låter som slemproppen. Min var lika fast liiiite blog i trådarna. Kanske det är på G för dig snart

Lycka till!!

• Anonym

Jag hoppas det.. men blod ser jag då inget.
    Men om proppen går, ska man ringa förlossningen då?

• Tuttifrutti1

Det behöver ju inte vara blod i den för att det skall vara slemproppen.
    Nej, förlossningen behöver man inte ringa. Det är bara ett tecken på att det snart är på G. För min egen del så gick den 1 vecka innan (delar av den) dottern kom.

Nu är ju detta 4 år sedan så "pigga" gärna på mitt minne om jag har fel..   

• Anonym
    Tuttifrutti1 skrev 2009-06-17 13:16:42 följande:
    Det behöver ju inte vara blod i den för att det skall vara slemproppen. Nej, förlossningen behöver man inte ringa. Det är bara ett tecken på att det snart är på G. För min egen del så gick den 1 vecka innan (delar av den) dottern kom. Nu är ju detta 4 år sedan så "pigga" gärna på mitt minne om jag har fel..   
    Ja okej, jag har hört att slemproppen inte alls har med förlossningen att göra och att dne kan släppa flera månader i förväg
  • Tuttifrutti1

Precis, men med tanke på att du är i v 39 nu så är det säkert ett tecken på att det är på G.

Svar på tråden Trådig/slemmig flytning