• Moloko

Rolig fejk blomma till barnrum

Hej hej!

Håller på att inreda nytt barnrum till vår tjej på 17 månader. Har köpt en Expedit-bokhylla och lagt den ner så att hon kan komma åt alla fack i hyllan (till skillnad från om den var ståendes). Nu skulle jag gärna vilja ha något roligt ovanpå bokhylla, men riktiga blommor är ju så klart uteslutande. Någon som vet om det finns några roliga fejkade blommor i kruka (men ingen riktig kruka)... nån som fattar vad jag är ute efter?

ღ.?:*¨¨*:?. ♥ Clara ♥ .?:*¨¨*:?.ღ.?:*¨¨*:?. ♥ BF 13/9 ♥ .?:*¨¨*:?.ღ
  • Svar på tråden Rolig fejk blomma till barnrum
  • Dixie

jag köpte plastblommor på Ilva och gjorde en bukett av - har hållt sig fin hela vintern!

• bimadrock

Hej hej, kanske inte riktigt vad du är ute efter men ett alternativ. Kolla i mit galleri på mitt dotters barnrum (den med regnbågen). Där på mattan står en blomma. Den är väldigt uppskattad av dottern och vi har införskaffat den i olika strlkar =)

• Moloko

Tack för tipsen bägge två

bimbadrock: Var hittade du den som din dotter har i sitt rum, supergullig och passar kanon med färgerna.

• Moloko

Superfint rum din dotter har förresten

• bimadrock

Tack så mkt =) Den är köpt på BR. Finns i massor med olika färger. Sen om ni har nån Dollarstore i närheten så har de likadana, men i olika strlkar. Både större o mindre än den på bilden och billigare.

Svar på tråden Rolig fejk blomma till barnrum