Mollusker i underlivet. PANIK!!!
Har drabbats av mollusker i underlivet tror jag. En foll av igar tack a lov.
Nu undrar jag; nar man blir smittad far man t ex 10 stycken vid smittotillfallet som sedan har sin gilla gang eller kan man fa sag 10 stycken som sedan nar de "mognar" och faller av smittar en med fler sa att man plotsligt har 20?
Forstar ni vad jag menar? Alltsa sag att jag smittas i maj och upptacker dem i augusti, har alla kommit fram da eller kan jag fa fler senare? Kan originalen smitta med fler vid ett senare tillfalle, sag i september? Hur lange tar det innan man upptacker dem overhuvudtaget i normala fall?
Eftersom att en foll av, kan jag anda ha fler som inte kommit fram annu? Jag maste ju ha blivit smittad vid ett och samma tillfalle menar jag. Nar kan man andas ut och veta att det inte kommer flera? (Det ar ju sa ackligt! Och ont gor det ocksa.)
Det verkar som om jag bara hade en, kan inte upptacka nagra fler med ogat eller fingrarna, men jag ar orolig att det ar fler pa gang. Hur vet man?
Hoppas ni forstar vad jag vill fraga. Jag vet att det blev lite rorigt. Tacksam for all hjalp!
P.S sokte pa internet men vill garna ha svar fran nagon som kan det har eller har haft det sjalv och kan forklara lite battre.