Varför spindlar i handfatet??
vaaarför spindlar i handfatet??är det samlingsplats för dom??? grrrrr
hatar dom!! och så sitter dom överraskande i handfatet.....kommer dom från avloppet?????
vaaarför spindlar i handfatet??är det samlingsplats för dom??? grrrrr
hatar dom!! och så sitter dom överraskande i handfatet.....kommer dom från avloppet?????
ingen spindelexpert??
puffar...vill gärna veta.....
De känner sig väl smutsiga
Nä, men däremot så gillar spindlar fukt så de dras väl dit pga det.
hehe.....
men undrar om de kommer från avloppet????
Det är nog mer sannolikt att de har trillat ner i handfatet och inte kommer upp igen? Om du lägger dit något som dom kan få grepp på och klättra upp via så kommer dom att kila iväg så du slipper se dom.
Jag brukar låta en disktrasa ligga i kanten av diskhon i tvättstugan, annars sitter där jämt spindlar.
nog för att ja är djurvän, men vid spindlar går min gräns!
ja har blivit bättre, men förr vart ja paralyserad när ja såg en spindel, nu går ja undan och ropar på min sambo så får han ta hand om dom!
Men ja blir bättre och bättre, för ja ser att min rädsla smittat av sig på min son, som kastar av sig skorna och skriker så fort han bara ser en spindel, han tror dom ska krypa in i hans skor!
glömde skriva, att dom kommer troligtvis inte från avloppet, men dom kryper gärna ner i det!
Hehe..lite roligt att denna ligger under "husdjur" . Tror inte så många har just svenska husspinldar som husdjur
Jag skulle ringa Anticimex jag.
ska man ringa anticimex när man har spindlar i handfatet???
har dessutom hittat en till i handfatet.........*psykbryt*