• Anonym (Jordgubben)

Tips för oss lesbiska

Hej.

Skulle vilja veta om ngn har tips på ngn site  (eller kanske tips själva) med tips på hur man kan piffa upp sitt sexliv? 
    Lite nya ställningar eller lekar eller tekniker osv.
    Om ni brukar göra något som är extra skönt osv.
    Jag och min tjej har bra sex ihop men det är alltid kul med lite nytt!
    DOCK endast tips för tjejer. Vi har inte sex med killar så några såna tips behövs ej.
  • Svar på tråden Tips för oss lesbiska
  • Trollet i skogen

JAg brukar ta min flickvän bakifrån. Smeker hennes klitoris och har tummen i henne, runt runt eller fram och tillbaka. Tokskönt och hon blir vansingt upphetsad.

Sen en med en leksak, jag red henne, vi har en liten äggformad vibrator som jag placerar rätt på mig själv och rider henne, när jag rör mig mot henne blir det starkare vibbar och så retar man sig själv. Vi har även en vanlig typ stav vibrator som vi gör samma med och då kan man komma samtidigt vilket är trevligt=)

VAd mer... hon ligger på mage jag sticker handen under henne och smeker henne.
    Sen vanliga missonären, inte att förglömma, inte min favvo men hon gillar den. Precis som med en man fast den som är överst smeker med sin hand istället.

Nu bliv jag själv lite pilsk och önskar att flickvännen var här=)
    Lycka till, det finns massa roligt bara man fantiserar lite. Stående i duschen =)

Svar på tråden Tips för oss lesbiska