Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Hur mycket är 14 kg kläder & grejer? :D

min resväska väger 6 kg och sammanlagt får det väga 20, jag har ingen aning om hur mycket man kan packa?? Behöver man tänka mycket på det? Vet tat jag packade aldeles för mycket på en hemresa, men då hade ja ju köpt en massa. så va brukar era väskor väga? va kostar dte om dom väger för mycket?

• Svar på tråden Hur mycket är 14 kg kläder & grejer? :D
  • Gumlan

sötnos - vart ska du? och när?

jo ja vet att väskan är tung.. va brukar väskor väga? Ville ha en reäll Dom jag åker med tillåter 20 kg resväska och 5 kg handbagage, men sen vet jag ju inte hur petiga dom är med extra kg. Man kan ju kanske hitta en våg :)

• Gumlan

Vi ska till bulgarien nu på Tisdag du får ha det super kul! Jag har inte varit där, men funderade på att åka dit, men det blev bulgarien istället, men säg gärna till hur det var åker du med kompisar eller pojkvän?

• Gumlan

jo jag har hört om att dte är lätt att bli rånad. Men hur vet du att dte var maffian? :D & hur gick rånet till? Har hört att dte är ganska "harmlösa" rån, så bara man itne går runt med en massa pengar & inte håller i väskan så är dte ingen fara?

• Gumlan

hehe men va fick ni betala då?

Ja visst får man ha en gemensam väska?? Hur gamla måste barn vara för att få ha en egen väska? 1 - 2 år?

Va hade ni med er då som var tungt? :D kan j uitne ha varit bara kläder?? då har ni tuuunga kläder!

Svar på tråden Hur mycket är 14 kg kläder & grejer? :D