• SnipSnapSnut

Konstaterad foglossning med enbart ont i ljumskarna/höften som symptom??

Jag har innan grav besvärats av höger höft. Nu är jag i v 21 och har även fått ont i vänster ljumske. Det gör ont i varje steg jag tar och väldigt ont att ta på skor och kläder. Jag har inte ont fram på blygdbenet. Smärtan i vänster ljumske strålar en liten liten bit ner på insida lår men också uppåt mot höften. På andra sidan gör det mest ont i höften. Någon som haft liknande och fått svar att det "bara" var foglossning?? Är livrädd att jag fått höftledsartros nämligen då jag har artros i knäna

• Svar på tråden Konstaterad foglossning med enbart ont i ljumskarna/höften som symptom??
  • TvåPingad

Låter som foglossning.. Har själv foglossning å har haft de sedan v.17... Smärtan e ju olika å sitter olika från person till person..

• Sessilou

jag har ont i höger höft och ljumske som strålar ner på insidan av låret.
    Min kiropraktor säger att bebisen trycker neråt så att trycket på ligamentet blir för hårt så det gör ont. Känns ungefär som när man sträckt sig ordentligt. det hugger och svider och ömmar. Kan stundvis inte lyfta höger ben.

har även ont i underlivet, ner i blygdläpparna på insidan lixom...och "sittknölarna" i rumpan och runt svanskotan.

har inte direkt fått det bekräftat att det är foglossning, men jag berättade om besvären för min barnmorska.

vem är det egentligen som ska konstatera foglossning?

Less is more=)
Svar på tråden Konstaterad foglossning med enbart ont i ljumskarna/höften som symptom??