När kräktes du senast av alkohol?
Jag blev nyfiken eftersom så många verkar likställa alkoholintag med spya
Jag blev nyfiken eftersom så många verkar likställa alkoholintag med spya
Spya under fyllan, eller spya under bakfylla?
Under fylla...jeeze, längesedan. Minns inte- vilket kanske också det har med fyllan att göra .
röstade senaste gången, men då mina ggr medd alkohol infaller 1 ggr om året på den lokala karneval skäms jag inte för det
Det har jag ingen aning om, men det var väldigt väldigt längesedan.
Rätt nyligen. Men så händer det rätt ofta att jag bli illamående av alkohol långt innan jag är full.
Hmm... Det har hänt tre gånger tror jag. Senast för... tolv år sedan, kanske.
Det har hänt, men det var så länge sedan att jag inte kan säga när det var.
Typ för 8 år sedan...Sen blev jag nykterist nä men nästan klarar inte av baksmällan dan efter
Det var lääängesen.
Jag fick för mig att jag skulle prova Jaegermeister på en fest för ett par år sedan. Två små glas räckte, sen kände jag mig så yr så jag gick hem. Väl där så spydde jag. Av detta har jag lärt mig att inte dricka Jaegermeister. Har även haft en liknande upplevelse av Tequila. Alltså undviker jag ren sprit, för allt annat har jag full kontroll över.
Lääänge sedan. Tror att jag var i tjugoårsåldern. Nu är jag 40. Den gången hade jag dessutom blivit ilurad något elände med hembränt. Hade ingen aning om att det innehöll så mycket sprit eller ens att det var just hembränt.
Jag gillar smaken på många alkoholhaltiga drycker, men inte känslan av att vara berusad. Därför dricker jag nästan aldrig mer än max två glas vin eller två öl på en kväll. Och det kräks man inte av som vuxen.