• Anonym (tjej)

Killar, tänker ni verkligen på hur en tjej är i sängen när ni träffar henne?

Jag har hört att en kille som träffar en tjej ofta tänker på hur hon är i sängen. Eller i vilket fall betraktar henne som ett potentiellt sexuellt objekt. Är det sant? Eller kan ni umgås med tjejer utan att tänka på att de är "tjejer" utan mer könlösa vänner/arbetskompisar?

Jag är själv en väldigt sexuell person. Jag har nyss börjat på nytt jobb och presenteras för massa nya människor. Utan att kunna styra det så tänker jag ofta på männen, om de tycker jag ser bra ut, vad de tänker om mig osv. Jag är en tjej som älskar att få uppmärksamhet, har alltid gjort. Klär mig gärna snyggt och feminint och har långt, lockigt vackert hår. Svenska män är inte direkt så flirtiga av sig så det är roligt att höra vad ni killar egentligen tänker.

• Svar på tråden Killar, tänker ni verkligen på hur en tjej är i sängen när ni träffar henne?
  • Änglamark

Nej, jag tänker sällan på det faktiskt.

• Anonym (C)

Varför bara killar??
    Jag tänker absolut på de när jag träffar en ny kille....

• Airlee

En av mina bästa killkompisar sa en gång att han automatiskt tänker något i stil med "skulle jag eller skulle jag inte?" när han träffar en ny person. Sedan dess så har jag tänkt mycket på det och ärligt talat så tror jag att jag också gör så någonstans undermedvetet.

• tbear

ibland , men verkligen inte alltid :)

• Anonym (spänning)

Finns det en sexuell spänning mellan oss så kan jag tänka på det

• Anonym (Nja)

Smälter jag av hennes söta leende och vackra ögon tänker jag inte på sex, då blir jag först och främst kär.

Men blir jag inte kär kan jag tänka på sex, dvs enbart sex.

• Anonym (Man)

Tror dom flesta män har någon eller några på sitt jobb som han skulle vilja ligga med. Men det är givetvis inte ok att prata om.

Tro nog att det även kan gälla kvinnor.

• Anonym (Attraktion)

Tänker inte på hur de är i sängen men vet rätt fort om det är en tjej som jag skulle vilja veta hur hon ser ut naken (vilket är rätt få).
    Ytterst sällan jag ens funderat på hur en tjej är i sängen.

• Anonym (Haha)

Ja, jag vill ligga med min chef, och två andra tjejer på jobbet

• Anonym (Mannen)

Tänker nog alltid på det, gör liksom en bedömning av varje kvinna jag möter är hon en potentiell sexpartner. Det sker medvetet eller mer omedvetet.

• Jonnynilsson
    Anonym (tjej) skrev 2009-06-21 16:27:45 följande:
    Killar, tänker ni verkligen på hur en tjej är i sängen när ni träffar henne?

Jag har hört att en kille som träffar en tjej ofta tänker på hur hon är i sängen. Eller i vilket fall betraktar henne som ett potentiellt sexuellt objekt. Är det sant? Eller kan ni umgås med tjejer utan att tänka på att de är "tjejer" utan mer könlösa vänner/arbetskompisar?

Jag är själv en väldigt sexuell person. Jag har nyss börjat på nytt jobb och presenteras för massa nya människor. Utan att kunna styra det så tänker jag ofta på männen, om de tycker jag ser bra ut, vad de tänker om mig osv. Jag är en tjej som älskar att få uppmärksamhet, har alltid gjort. Klär mig gärna snyggt och feminint och har långt, lockigt vackert hår. Svenska män är inte direkt så flirtiga av sig så det är roligt att höra vad ni killar egentligen tänker.

Absolut. Sex är ju något ständigt närvarande i mitt huvud. Men som alla andra trogna män (och kvinnor) så blir det bara lite flyktiga tankar som snabbt ersätts med andra.

Ja det finns ett antal tjejer/kvinnor på jobbet som jag gärna skulle ha sex med. Men det är två saker som hindrar. Jag är gift och trogen. Och sen är det nog inte så stor chans att tjejerna har samma intresse i mig :) 
  • prospicientia
    Airlee skrev 2009-06-21 16:46:15 följande:

En av mina bästa killkompisar sa en gång att han automatiskt tänker något i stil med "skulle jag eller skulle jag inte?" när han träffar en ny person. Sedan dess så har jag tänkt mycket på det och ärligt talat så tror jag att jag också gör så någonstans undermedvetet.

På det sättet, JA, men absolut som rubriken lyder, hur det skulle vara, fantasier eller dylikt utan enbart "Okej, är jag intresserad av av ligga med henne om det skulle bli aktuellt eller inte?" Svaret blir antingen ja, nej eller kanske, det beror på. I särklass vanligast är ja, ska erkännas.:) Men det är inget jag ständigt går och tänker på i en relation såvida jag inte känner mig mycket osäker på vart det hela ska landa.  
  • prospicientia
    prospicientia skrev 2022-07-19 14:36:02 följande:
    På det sättet, JA, men absolut som rubriken lyder, hur det skulle vara, fantasier eller dylikt utan enbart "Okej, är jag intresserad av av ligga med henne om det skulle bli aktuellt eller inte?" Svaret blir antingen ja, nej eller kanske, det beror på. I särklass vanligast är ja, ska erkännas.:) Men det är inget jag ständigt går och tänker på i en relation såvida jag inte känner mig mycket osäker på vart det hela ska landa.  
    Kan också tillägga att jag aldrig har de funderingarna eller omedvetna övervägandena om det rör sig om någon där det för närvarande ändå inte är aktuellt som när någon har en partner t.ex. eller om jag är säker på att hon inte är sexuellt intresserad av mig (t.ex. så deklarerar en del det öppet med en gång för att slippa senare frågor). Är hon poly, vill vara otrogen eller dylikt kommer det i ett annat läge, men annars är det inget jag funderar på.
  • prospicientia
    prospicientia skrev 2022-07-19 14:36:02 följande:
    * absolut INTE * ska det stå.
  • Anonym (Kaffedraken)

Ja.
    Jag undrar hur hon ser ut naken också.

På jobbet ser jag många snygga tjejer. Och jag undrar hur dom ser ut nakna.
    I en annan tråd skrev en att man bör inte tänka på tjejer på jobbet, på det sättet.

Svar på tråden Killar, tänker ni verkligen på hur en tjej är i sängen när ni träffar henne?