• Heavenlyfaith

Vad är ni för stjärntecken o hur länge har ni varit ett par?

Jag undrar alltså vad du o din sambo är för stjärntecken o hur länge det hållt mellan er.
    Vill ni utveckla så gör gärna det. Tex: Säger ni emot vad stjärnorna påstår? Är er relation inte alls bra trots att ni påstås passa som ler o långhalm?

• Svar på tråden Vad är ni för stjärntecken o hur länge har ni varit ett par?
  • stjärndamm

skytt (jag) och tvilling (han). 6 ½ år. vi fungerar bra ihop, har dock varit krångel förr, men det berode nog mer på åldern (var 13 o 15 när vi blev tillsammans)

• lindalita

Våg och oxe:

"Oxen är alltför ägandefixerad och jordisk för den romantiska vågen. Vågen kan strax ha en mycket svartsjuk partner på nacken. Men kroppsligen stämmer de med varandra och det hjälper. Vågen är omtänksam och förstående och kan hantera oxens humör och envishet. Vågens benägenhet att vara ombytlig kan göra oxen galen. Skoj och spel men oddsen är emot en förening av varaktigare slag."

Så står det i min horoskop-bok...

• lindalita
    lindalita skrev 2009-06-22 20:56:45 följande:
    Våg och oxe:"Oxen är alltför ägandefixerad och jordisk för den romantiska vågen. Vågen kan strax ha en mycket svartsjuk partner på nacken. Men kroppsligen stämmer de med varandra och det hjälper. Vågen är omtänksam och förstående och kan hantera oxens humör och envishet. Vågens benägenhet att vara ombytlig kan göra oxen galen. Skoj och spel men oddsen är emot en förening av varaktigare slag."Så står det i min horoskop-bok...
    Detta var alltså riktat till EMA79...
  • EMA79
    lindalita skrev 2009-06-22 20:56:45 följande:
    Våg och oxe: "Oxen är alltför ägandefixerad och jordisk för den romantiska vågen. Vågen kan strax ha en mycket svartsjuk partner på nacken. Men kroppsligen stämmer de med varandra och det hjälper. Vågen är omtänksam och förstående och kan hantera oxens humör och envishet. Vågens benägenhet att vara ombytlig kan göra oxen galen. Skoj och spel men oddsen är emot en förening av varaktigare slag." Så står det i min horoskop-bok...
    hehe...jasså...jag kände väl inte igen oss alls men det var kul ändå. TACK!
  • bellsii

6 år jag e jungfru o min sambo fisk. 1 barn på väg o bröllop i augusti =)

• ellinoir

Jag vattuman och min sambo kräfta!
    Har varit tillsammans i snart 11 år och har tvillingar tillsammans.
    Funkar jättebra för det mesta, men visst har vi våra duster emellanåt...eller rättare sagt jag bråkar o vill diskutera medans sambon kryper in i sitt kräftskal och blir rädd för konfrontation... men över lag har vi funkat bra tillsammans och jag älskar hans känsligare sidor...:)

• Mumin75

Lejon + Stenbock.
    Har varit ett par i 4 år, förlovade och har två barn tillsammans. Vi ska tydligen inte passa alls ihop (enligt vad jag läst) men för oss är det precis tvärtom. Han och jag är som skapta för varandra och trivs så otroligt bra ihop + mycket kärlek och passion. Han är den perfekta partnern för mig och den enda som jag någonsin varit riktigt kär i och känt att jag vill dela resten av mitt liv med...

Överallt har man läst att lejonet ska passa så himla bra ihop med skytten men det stämmer inte alls för mig. Mina två senaste ex var skyttar och de förhållandena var fullständig katastrof. I det ena förhållandet bråkade vi varje dag och tålde tillslut inte ens se varandra utan att bli förbannade.

• RebeccaE

jag e fisk och sambon lejon. har varit tillsammans i 9 år och har en dotter

• jen78

Våg + våg= 1,5 år
    1 barn (också våg) och nyblivna husägare.

• sebbe123

Jag: Lejon Han: Vattuman
    Varit ett par i 15 År och har två barn.
    Enligt stjärnorna så passar vi inte alls ihop, men än så länge har det funkat bra:)

Svar på tråden Vad är ni för stjärntecken o hur länge har ni varit ett par?