• Jenni80

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken,del 2:)

{#lang_emotions_flower}Här fortsätter vi som kämpat oss till en gravidtet via Öresundskliniken i Malmö gotta oss i vår gravidtetslycka och gnäller lite ang krämpor:){#lang_emotions_flower}

Välkomna alla blivande föräldrar{#lang_emotions_gravid}!!

• Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken,del 2:)
  • Jenni80

Hej tjejer!!!Hur har er midsommar varit? Min har varit sådär, blir väl bättre.

Nu är jag som sagt sjukskriven och sambon börjar inte sitt jobb, då ha varit arbetslös i en månad förren i augusti...så vi kanske ska ta en liten resa.

Kram på er!

• Litet moln

Oj har det redan gått 3 månader!

Vad var det som inte var bra i midsommar (du behöver inte svara). Själv tycker jag att det är ganska tråkigt att vara nykter och blev såå sugen på öl och en cigg.

Nu är det inte så långt kvar tills vår lilla träff

Bebisen verkar ha vänt sig nu, hoppas att jag känner rätt och att jag slipper vändningsförsök för det ska vara mindre trevligt.

• JoJo2222

hejsan..
    jodå midsommaren har varit helt underbar, förutom att mannen alltid ska bli för full! varför har din bara varit så där jenni? du ska va dubbelt happy nu ju..

skönt med en resa! jag längtar verkligen efter sol och bad (och drinkar) men mest av allt längtar jag efter min lilla Milo så klart!

ush jag e så orolig för min andra glukosbelastning på fre. tänk om jag har fått graviditetsdiabetes och tvingas föda en jättebebis!! jag e rädd..

vi får väl se hur det går. imorgon är det i allafall 3D UL, vilket ska bli superspännande!! är lite orolig att man ska hitta några fel där oxå givetvis så som gumspalt osv.. men det är jag, fröken orolig. har svårt att förstå och ta åt mig lyckan av att det faktiskt är min tur att få bli mamma nu. går in i vecka 30 på ons, helt sjukt!!

nu har jag 4 v semester och tror att jag kommer babbla lite mer med er framöver. ha d bra så länge

• JoJo2222

oh ja, litet moln. snart är det dax för dig!! hur känns det? jag kommer ganska tätt där efter

visst? jag blev oxå sugen på alkohol o cigg. dom där jäkla ciggen. hoppas man inte ger sig på dom sen när man inte är gravid längre..

har din bebis fixerat sig? när brukar de normalt göra det?

kramen

• Jenni80
    Litet moln skrev 2009-06-21 22:30:29 följande:
    Oj har det redan gått 3 månader!Vad var det som inte var bra i midsommar (du behöver inte svara). Själv tycker jag att det är ganska tråkigt att vara nykter och blev såå sugen på öl och en cigg. Nu är det inte så långt kvar tills vår lilla träff Bebisen verkar ha vänt sig nu, hoppas att jag känner rätt och att jag slipper vändningsförsök för det ska vara mindre trevligt.
    Ja, tiden går fort!!!Hoppa verkligen du slipper vändningsförsök..Håller tummarna, ser jättemkt framemot vår träff:)

Ja, jag måste nog villigt erkänna att jag tyckte det hade varit gott med ett glas vitt och en cigg men det får bli nästa år:)
    Det var lite spänt mella mig och sambon och då är det aldrig kul att gå bort.Så vi åkte hem rätt tidigt  och åkte inom nöjesmagasinet, hyrde en film och köpte massa godis och blev go´vänner igen:)
  • JoJo2222

slutet gott, allting gott ja visst ett glas vitt men men..

• Litet moln

Skönt att ni blev vänner igen. Jag går in i vecka 35 imorgon, kan inte fatta att det snart är tid! Tror inte bebisen har fixerat sig ännu men de brukar göra det någon vecka innan bf, en del gör inte det. Om barnet ej är fixerat och vattnet går ska man lägga sig ner och ringa efter ambulans, annars riskerar man att barnet får navelstängen runt halsen. Min bebis låg i säte vid förra kontrollen men jag hoppas att den har vänt sig till rätta nu.

• Jenni80
    Litet moln skrev 2009-06-22 09:04:56 följande:
    Skönt att ni blev vänner igen. Jag går in i vecka 35 imorgon, kan inte fatta att det snart är tid! Tror inte bebisen har fixerat sig ännu men de brukar göra det någon vecka innan bf, en del gör inte det. Om barnet ej är fixerat och vattnet går ska man lägga sig ner och ringa efter ambulans, annars riskerar man att barnet får navelstängen runt halsen. Min bebis låg i säte vid förra kontrollen men jag hoppas att den har vänt sig till rätta nu.
    Det har den lilla säkert gjort!!Nära nu:)
  • nevadita
    {#lang_emotions_heart}Hej på er vännerna

Orkar inte skriva nu men jag är kvar och har inte glömt er

Massa kramar!!!!!!
  • Jenni80

Jojo: Kul du ska vara här mer!!!Jo, jag är glad men midsommar var lite pissig, jag har blivit rätt känslig med, underar varför, hihi...

Hoppas du inte har nån diabetes,men det tor jag inte att du har.

Jag undrar om jag inte kommer att trilla dit på ciggen efter grav och ammning...Tror det faktiskt.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken,del 2:)