• MrsNilsson

Mammabloggar

Ni som har barn som är under 1 år kan kanske skriva in sina bloggar? Tycker det är rätt intressant att läsa om andra i samma situation :)

Här är min blogg iallafall

www.shirins.blogg.se

• Svar på tråden Mammabloggar
  • Grätchen
    sasssyy skrev 2009-07-12 02:39:59 följande:
    vill bara påpeka att det mesta i den bloggen är kopierat rakt av från min bloggruthinger.wordpress.com Hon skriver i stort sett ingen egen text utan kopierar från min blogg, det roliga är att det hon kopierar är det som skrivs om min stalker som kopierar mina texter......
    Eh. Hur sjukt är inte det?{#lang_emotions_surprised}
  • sasssyy
    Grätchen skrev 2009-07-12 02:46:21 följande:
    Eh. Hur sjukt är inte det?
    tillräckligt sjukt för en polisanmälan... men det är sååå psyko.
  • Grätchen
    sasssyy skrev 2009-07-12 02:47:21 följande:
    tillräckligt sjukt för en polisanmälan... men det är sååå psyko.
    Bra!
    Otroligt fascinerande att folk "orkar" lägga ner så mycket tid på att stalka, trolla och  gud vet vad....
    Jösses, skaffa en hobby liksom
  • sasssyy
    Grätchen skrev 2009-07-12 02:51:24 följande:
    Bra! Otroligt fascinerande att folk "orkar" lägga ner så mycket tid på att stalka, trolla och  gud vet vad.... Jösses, skaffa en hobby liksom
    jag fattar det inte.. jag har mina aningar om vem hon är och varför.. men man undrar ju...
  • MrsNilsson
    sasssyy skrev 2009-07-12 02:39:59 följande:
    vill bara påpeka att det mesta i den bloggen är kopierat rakt av från min bloggruthinger.wordpress.com Hon skriver i stort sett ingen egen text utan kopierar från min blogg, det roliga är att det hon kopierar är det som skrivs om min stalker som kopierar mina texter......
    Men va?!
    Vad är det med vissa folk?
  • sasssyy
    MrsNilsson skrev 2009-07-12 15:16:02 följande:
    Men va?! Vad är det med vissa folk?
    ja man undrar ju.. men har fått fatt i henne nu och tja... låt oss säga att jag hoppas verkligen att hon har förstått vad det innebär att blogga.. någon har chattat med henne och förklarat lite saker som hon uppenbarligen inte förstod med bloggandet... så nu kanske vi får ha våra bloggar och texter i fred, var tydligen inte bara jag som var drabbad
  • MrsNilsson
    sasssyy skrev 2009-07-12 15:18:22 följande:
    ja man undrar ju.. men har fått fatt i henne nu och tja... låt oss säga att jag hoppas verkligen att hon har förstått vad det innebär att blogga.. någon har chattat med henne och förklarat lite saker som hon uppenbarligen inte förstod med bloggandet... så nu kanske vi får ha våra bloggar och texter i fred, var tydligen inte bara jag som var drabbad
    :O
    Jag är helt chockad. Vad ville hon lixom?
  • sasssyy
    MrsNilsson skrev 2009-07-12 15:19:43 följande:
    :O Jag är helt chockad. Vad ville hon lixom?
    hon ville blogga... vill inte avslöja för mycket här öppet.. men hon är inte riktigt som oss andra kan man väl säga och jag tror inte ens hon förstått vad en blogg egentligen ÄR, att det är något personligt.. men jag hoppas att hon försöker blogga igen.. utan att kopiera andras texter.
  • Grätchen
    sasssyy skrev 2009-07-12 15:27:49 följande:
    hon ville blogga... vill inte avslöja för mycket här öppet.. men hon är inte riktigt som oss andra kan man väl säga och jag tror inte ens hon förstått vad en blogg egentligen ÄR, att det är något personligt.. men jag hoppas att hon försöker blogga igen.. utan att kopiera andras texter.
    Skönt att det är utrett
Svar på tråden Mammabloggar