• Karedo

Växasäng från IKEA, vart har den tagit vägen, utgått??

Kommer inte ihåg vad sängen heter, men man ska kunna vika ner huvud- och fotänden så den blir längre.

Den finns inte kvar på hemsidan, har den utgått?

Någon som vet vad den heter?

• Svar på tråden Växasäng från IKEA, vart har den tagit vägen, utgått??
  • Miss C

Hej!
    Minns inte vad den heter just nu, men vi hann köpa till våra tvillingar innan den skulle utgå - så ja, den har utgått. Synd tycker jag, för den är kanon. Vi lämnade den till sprutmålning för vi ville ha två vita sängar.
    Jag kan kolla hemma vad den heter om du vill leta på nätet - återkommer.

• Karedo

Miss C skrev 2009-06-22 12:04:26 följande:

Hej!Minns inte vad den heter just nu, men vi hann köpa till våra tvillingar innan den skulle utgå - så ja, den har utgått. Synd tycker jag, för den är kanon. Vi lämnade den till sprutmålning för vi ville ha två vita sängar.Jag kan kolla hemma vad den heter om du vill leta på nätet - återkommer.
    vad synd att den utgått, jag som skulle köpa två nu i sommar till mina tjejor.
    du får gärna kolla upp vad den heter, får väl leta efter två begagnade då. *snyft*
  • Miss C

Är nästan säker på att det var Vikare den hette, men jag kollar igen hemma i eftermiddag!

• Aprilia77

Jag blir störd på Ikea, de tar alltid bort det bästa från sitt sortiment!

• Doodelidoo

Vikare heter den.
    Vi har den till vår stora kille och vi hade tänkt köpa en till lillkillen i höst. Varför har de tagit bort den?? :(

• 3 barns mor

Har ni kontaktat ikea dom kan ju ha kvar på nåt varuhus om ni bor när ett

• Ellien

Är ni säkra på att den har utgått? Ikeas hemsida verkar vara full av fel för tillfället. Det går nästan inte att hitta några möbler alls där längre.

• Karedo
    Ellien skrev 2009-06-23 08:35:15 följande:
    Är ni säkra på att den har utgått? Ikeas hemsida verkar vara full av fel för tillfället. Det går nästan inte att hitta några möbler alls där längre.
    Man kan ju hoppas att det bara är något fel på hemsidan. Ska nog kolla upp det mer ordentligt.
Svar på tråden Växasäng från IKEA, vart har den tagit vägen, utgått??