• Du och jag är Miraklet

Efter en herrans massa år!

ÄNTLIGEN!!

Jag är GRAVID!

Till hösten skulle vi söka hjälp.. Men det verkar inte behövas nu...

Jag är så lycklig!

• Svar på tråden Efter en herrans massa år!
  • redneck girl

stort grattis till er.

• ukochana

grattis! Hur länge hade ni försökt?

• Pascha78

Åh herregud, läste på din pres att försökt i 8 år....vi försökte i 2 år och det tyckte jag var en evighet. 8 år.....kan inte fatta allt ni måste gått igenom.
    Återigen ett stort grattis!!!

• Du och jag är Miraklet
    Pascha78 skrev 2009-06-23 13:57:24 följande:
    Åh herregud, läste på din pres att försökt i 8 år....vi försökte i 2 år och det tyckte jag var en evighet. 8 år.....kan inte fatta allt ni måste gått igenom.Återigen ett stort grattis!!!
    ja 8 år är lång tid.. Men det är egentligen bara 4 av dom åren som varit mer aktiva.. innan ville jag och försökte, men är glad nu att det inte blev av. Men inga skydd på 8 år! Och frustration och hopp i 8 år.. så visst har det varit jobbigt.

Var precis berädd att lägga det på hyllan eller söka hjälp i höst
  • ukochana

Då har ni försökt lika länge som oss... Har också nyss plussat.

Grattis återigen!

Du och jag är Miraklet skrev 2009-06-23 22:40:03 följande:

ja 8 år är lång tid.. Men det är egentligen bara 4 av dom åren som varit mer aktiva.. innan ville jag och försökte, men är glad nu att det inte blev av. Men inga skydd på 8 år! Och frustration och hopp i 8 år.. så visst har det varit jobbigt.Var precis berädd att lägga det på hyllan eller söka hjälp i höst
  • Vårflickan84

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag kände mig hopplös idag...men du fick upp mitt hopp en del får helt enkelt försöka ett tag!

Svar på tråden Efter en herrans massa år!