• Mieria

Varning!!!!!!

Svara inte ens när de ringer!!

gulasidorna.eniro.se/query&lang=&ax=&search_word=0914521870&geo_area=

De är bedragare (vilket man hör när de drar igång sitt erbjudande om evig ungdom) och skickar dig paket som du tackat nej till. De ställer helt enkelt till med ett helvete för folk och det går inte att komma i kontakt med dem

• Svar på tråden Varning!!!!!!
  • La Lola

Varför ska man inte svara?

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Mieria

La Lola skrev 2009-06-22 16:15:48 följande:

Varför ska man inte svara?
    Du får svara om du vill Men tackar du nej till deras erbjudande tenderar de att fråga ut dig om varför du tackar nej utan att ens prova osv. Sedan nlir de förbannade, slänger på luren och 2 veckor senare har du ett paket och en faktura i näven som är skitsvåra att bestrida eftersom företaget inte verkar finnas på riktigt
  • TeIubesc
    Mieria skrev 2009-06-22 16:17:15 följande:
    La Lola skrev 2009-06-22 16:15:48 följande: Du får svara om du vill Men tackar du nej till deras erbjudande tenderar de att fråga ut dig om varför du tackar nej utan att ens prova osv. Sedan nlir de förbannade, slänger på luren och 2 veckor senare har du ett paket och en faktura i näven som är skitsvåra att bestrida eftersom företaget inte verkar finnas på riktigt
    Men om jag hinner slänga på luren först då? nej men hur ska man se att det är dem?
  • La Lola
    Mieria skrev 2009-06-22 16:17:15 följande:
    La Lola skrev 2009-06-22 16:15:48 följande: Du får svara om du vill Men tackar du nej till deras erbjudande tenderar de att fråga ut dig om varför du tackar nej utan att ens prova osv. Sedan nlir de förbannade, slänger på luren och 2 veckor senare har du ett paket och en faktura i näven som är skitsvåra att bestrida eftersom företaget inte verkar finnas på riktigt
    Ok

Har du råkat ut för dessa skojare?
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Mieria
    TeIubesc skrev 2009-06-22 16:19:01 följande:
    Men om jag hinner slänga på luren först då? nej men hur ska man se att det är dem?
    De ringer från sitt nummer 0914521870. Idioter.
  • TeIubesc
    Mieria skrev 2009-06-22 16:19:58 följande:
    De ringer från sitt nummer 0914521870. Idioter.
    Men åhhh va trög jag är,jag har inte nummerpres..
  • Mieria

La Lola skrev 2009-06-22 16:19:14 följande:

Ok Har du råkat ut för dessa skojare?
    Jepp! De ringde min kompis för två veckor sedan och ville skicka hem några blåbärstabletter (naturprodukter) som skulle göra att hon slapp glasögon i framtiden och hindra åldrandet. När hon frågade hur det skulle gå till blev hon utskälld och sedan fick hon ett paket. De ringde mig för fem minuter sedan. Jag sa att jag inte är intresserad och då blev brudsaten arg och frågade varför man inte ens vill rpova något som bara kostar 58 kronor.
  • Mieria
    TeIubesc skrev 2009-06-22 16:21:20 följande:
    Men åhhh va trög jag är,jag har inte nummerpres..
    Skrik att du är döv.
  • Ord blind

Tack för den nyttiga samhällsinformationen. :) Konsumentverket hade haft betydligt mindre att göra om folk lärde sig att slänga på luren i örat på säljare, eller som nu när man har nr, inte svara!! Superbra! :)

• TeIubesc
    Mieria skrev 2009-06-22 16:22:09 följande:
    Skrik att du är döv.
    hahahhaha eller "jag pratar inte på sverige"
  • Reglementet

Jag har ingen telefon, är väl ganska bra svar.

• Immini
    Mieria skrev 2009-06-22 16:22:09 följande:
    Skrik att du är döv.
    Den var LÄTT BÄST!!
  • Smultron ett

La precis in nummret under namnet "Svara Inte" i mobilen.

Tyckte jag va skitsmart Då ser jag att jag inte ska svara

• Smultron ett

finns dock mååååånga sånna här nummer man inte ska svara på

Svar på tråden Varning!!!!!!