• grisekno

Skulle du kunna köpa en begagnad begravningsbil???

När jag åker buss till stan, passerar jag ett ställe där de säljer lite "second-hand", begagnade bilar och andra grejer...
    Idag såg jag att där stod parkerat en gammal begravningsbil - med gardiner och allt - med en stor skylt där det stod TILL SALU i fönstret.

Nu till frågan - skulle du kunna tänka dig att köpa en gammal begravningsbil? Nog för att det skulle bli något folk talade om, men jag vet inte om jag skulle göra det...

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna köpa en begagnad begravningsbil???
  • Trollet Ludenben

nej, vad töntigt... de som köper den är nog bara ute efter att väcka uppmärksamhet

• lokisse

vist jag kanske skulle sy nya gardiner med lite pepp men jag tyckera att det är gaska cool 

snorkrakornas barn heter snorungar
  • AMDA

Det finns ju faktiskt begravningsbyråer som köper begagnat.
    Tittar man på gamla amerikanare så finns det en hel del gamla likbilar som folk gjort i ordning till orginal och det ses inte som nått smaklöst...

• Majken

Inget som lockar....det finns coolare bilar än så

Love my M-girls
  • lokisse

fatta hur bra man far in barvagn i en sann perfekt

snorkrakornas barn heter snorungar
  • Emma2005

Ja om jag hade jobbat på en begravnings byrå och behövde en bil i jobbet så skulle jag det men absolutINTE privat

• Angels Fall First

Dom ar inte speciellt snygga sa nej. Men annars ser jag inget problem med det. Ja, forutom att jag inte har nagot korkort da

Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Behemot

Jag vet inte riktigt hur de ser ut, men om den var snygg så varför inte!

De kan inte knäcka dig om du inte har en ryggrad
  • Zamorak

Ja, och jag skulle behålla den som den var! Häftigt...

• Vasen

Nej, de är väl kombis allihopa? Skulle aldrig någonsin köpa en kombibil.

• Undret Gilan

perfekt och stor plats i bak, där kan man sova om man ska åka någonstans. Och mina hundar skulle ha jättestor ålats att liggapå när vi åker bil.

~~¤*Förlovad*¤~~
  • Reglementet

Japp, och ha säng där bak.

• BlommyNess12

Vad ska man ha den till liksom?
    Skulle inte se någon mening i att köpa den så därför skulle jag inte göra det, nej.

Finns säkert någon gothargrabb på 18 bast som vill köra den bilen

Men smaklöst är det nog inte, nej. Bil som bil.

Svar på tråden Skulle du kunna köpa en begagnad begravningsbil???