Hur ser era blygläppar ut??
Jag undrar om jag är själv å ha ett par hängande blygläppar i underlivet?? (eller hur de stavas) Hur ser era ut, hänger de å "fladrar"?? =(
Jag undrar om jag är själv å ha ett par hängande blygläppar i underlivet?? (eller hur de stavas) Hur ser era ut, hänger de å "fladrar"?? =(
Blygdläpparna ser olika ut på alla.
En del har stora och "hängiga" och andra har mindre.
De varierar i färg och form och har funktionen att skydda clitoris och slida från smuts och skador.
Mina hänger och "fladdrar" liksom dina.
Min ena inre läpp hänger utanför och är nästan dubbelt så "stor" som den andra.
OKok, skönt att höra at man inte är ensam å ha "fladdrande läppar" där nere..!!
Jag trodde verkligen jag var själv med de..!!
Har bara sett fladder på en kvinna/tjej i hela mitt liv. Trodde det var ovanligt
Mina inre är mycket mindre och syns inte utanför. Självklart så var mitt ex helt galen i stora blygdläppar, nuvarande har aldrig kommenterat det hela.
Slidor ser lika olika ut om näsor, vissa små andra större. men alla är väl fina!
Min hänger å dinglar, olika längder, precis som en mans pungkulor ser ut...
Vill man ha "porrläppar" får man uppsöka doktorn...
min ena "fladdrar" fritt utanför de yttre, kanske 5 mm. inget jag direkt stör mig på, bara om den hamnar i kläm sts, då får man göra som grabbarna
Jag tycker inte att du ska haka upp dig på hur ditt underliv ser ut, alla är olika och det ÄR fler än du som har längre inre blygdläppar... Det är fullt normalt och jag tror inte att din partner om du har någon, eller får, någonsin kommer fundera över hur du är skapt..
Mina är faktiskt väldigt fasta eller vad man ska kalla det, men har inte heller fött barn. Det påverkar väl? Jag har andra skönhetsfel, som en ful mage, men tycker att det är synd att folk ska vara så brydda om att varje kroppsdel ska vara vacker. Hur illa är det? Ser det inte "normalt" ut när du har trosor som håller upp dem? Om du har kjol så märks det inte?
Har samma problem med stora blygdläppar.. Vilket är ett problem för mig.. skäms hos gyn och vill inte gärna visa mig naken "där nere". Vad tycker ni killar då, spelar utseendet någon roll egentligen, eller är de bara vi som är fåniga?
Jag har ofta fått komentarer av partners, inga negativa men jag stör mig på att dem är så pass uppseendeväckande att dem komenteras överhuvudtaget.
Ena hänger kanske en halv cm utanför medans den andra hänger två cm!!!! Det ser inte klokt ut. Tycker det ser ut som lövbiff som dinglar.
Spelar ingen roll om folk säger att man ser annorlunda ut, jag vill inte se konstig ut för det. är Inte alls propotionerligt på någe vis.
Vad fyller dem för funktion genom att hänga och vara så stora. Mest i vägen bara.
Här är en till Efter första förlossningen sydde de även ihop mej fel, så idag har jag tre hängande "blygdisar".
Mina syns knappt utanför, absolut inget jag stör mig på. Tycker mitt underliv ser bra ut, ingen skillnad heller efter barnet.
har inga fladdrande läppar. mina e fasta haha elelr vad man säger
som 2 fläskiga rostbiffar
Ja jag har längre inre blygläppar än de yttre...
Mina är fasta OCH hänger utanför. Jag har aldrig reflekterat över om det är "normalt" eller inte. Min kropp fungerar som den ska och det räcker väl?