Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

75 gram = ? deciliter?

Jag som har semester från FL... Ja, ja, ÄR DET INGEN SOM KAN PACKA HANDBAGAGE? Jag slås många gånger av denna okunskap i något så viktigt som packning! ;) Själv reser jag alltid bara med handbagage om jag så ska vara borta 2 veckor eller ett halvår. Hur man inte kan packa handbagage om man ska vara borta i 4 dagar är obegripligt! Det räcker ju med en ICA kasse (eller Willys..... Vilket som!!) eller en lite större axelväska. ;)

Trevlig resa! :)

• Ord blind
    VulgusProfanum skrev 2009-06-25 09:48:58 följande:
    Därför att det inte tillför tråden något gott överhuvudtaget och är OT.Det kan leda till påhopp och spekulationer vilken är rätt trist när det händer i en tråd. Vill man veta något privat om någon medlem får det tas via gästböcker eller inbox. /Moderator
    Ja, ja, av den anledningen, jag tyckte jag hade lusläst reglerna extra noga men hittade inget om det och blev förvånad, OT självklart!! :) Tack då vet jag.
  • Ord blind
    VulgusProfanum skrev 2009-06-25 10:04:15 följande:
    OT som tillför tråden något är OK. Det vill säga om tråden spinner vidare och utvecklas och diskussionen får en liten annan vinkel än vad som var tänkt från början.'Nickspekulationer tillhör inte den kategorin
    Nu fattar jag ingenting. Jag hittar inte det i reglerna?
  • Ord blind
    VulgusProfanum skrev 2009-06-25 10:21:53 följande:
    "förutsatt att inläggen inte syftar till att förstöra diskussionen eller stöta ut andra genom ovidkommande utläggningar."www.familjeliv.se/Forum/regler.php/Moderator
    Vi tolkar inte den meningen lika ser jag i detta tillfället. Tolkningsfrågan lämnar jag därhän då det inte är jag som bestämmer, vidare lämnar jag även tråden. :)
Svar på tråden 75 gram = ? deciliter?