Färdknäppen- satte det igång er förlossning?
Japp, 15 dagar kvar till BF, dags att börja färdknäppa tänkte jag
Men nån som har koll på om just DET satte igång er förlossning.
Bara kul att spekulera!
Japp, 15 dagar kvar till BF, dags att börja färdknäppa tänkte jag
Men nån som har koll på om just DET satte igång er förlossning.
Bara kul att spekulera!
Det som jsut sätter igång förlossningen är att du MÅSTE få orgasm och han måste komma i dig för att det ska hända något.. för de mjukar upp men har för mig att bm sa att de itn går om kvinnan inte får orgasm..
Ok jag trodde det bara var sperman som satte igång det
Gäller att man gör sitt "jobb" nu då
Hahah typ.. Men de gäller er båda tydligen.. Fattade jag de som.. För om du får orgasm så får du samandragningar och kommer sperman på de så ska de göra susen :D
vet inte om de va just färdknäppen som satte igång de, men båda mina andra grav har de satt igång några timmar efter en färdknäpp, sen om de e sammanträffanden de vet jag inte
ja absolut e de de.. vi har börjat så smått nu igen, e i v 37 och vill inget hellre än att bebis ska komma ut nu snart.
Vi har inte hafts ex på evigheter, har sån jobbig foglossning. Men jag får stå ut med smärtan
Så det blir väl en chock för min stackars mus hahahahahaha
nä därimot halkade jag på morgonen på väg till MVC och det satte igång det hela..
ne de e ju inte de skönaste att ha sex nu i slutet, har oxå extrema foglossningar.. men som sagt, alla försök e ju värda ett försök, även fast bebis behagar att komma när den själv vill iaf