• Lycka77

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Bettan - förstår att det är skönt att det är över *kram* och att det gick förhållandevis bra.

Irma - grattis, så underbart för er!

mb - jag har letat igenom hela tidningen men inte hittat ngt brudpar, är det jag som är vimsig?

cia - *vinkar tebax*

• Lycka77

mwb - jodå det är rätt så bra med mig nu, inte hellt återställd ännu dock. De sa att jag skulle räkna med att det skulle ta 3 månader innan jag kände mig helt ok igen, och än så länge har det bara gått 5 veckor, så jag får ha tålamod.
    Hur gick det för dig idag?
    Jag kommer tyvärr inte ihåg vilka prover jag tog under grav.

Grattis till Vida i efterskott!

• Lycka77

När jag blev gravid och gick hos Dr B så tog jag T tills jag plussade och bytte sedan till Fragmin, men när jag fick komma till min läkare på spec. mvc fick jag lägga till T igen, han trodde stenhårt på en kombination av de två.

mb - nu har jag hittat rätt tidning, jättefint kort!!

bettan - skönt att din kropp mår hyfsat iaf

• Lycka77

mvb - jag kombinerade Fragminet med en tablett T

Välkommen massamys och beklagar dina mf

sushi - *hoppas hoppas*

Franka - skönt att du får vara hemma nu, jag säger som Krusbär, njut av solen om du kan, när jag satt ute i början av maj hade jag fötterna i en balja med isvatten för jag var så varm.

• Lycka77

mwb - det är verkligen förjävligt.....många många kramar

speransa - Grattis!! Förstår att du är livrädd. Dr B som vi många har gått till rekommenderar att man avstår från sex de 3 första månaderna, men vi är flera här inne som avstått längre och vissa inkl. jag själv avstod från sex under hela graviditeten. Men det är ju upp till var och en hur länge man vill vänta.

• Lycka77

grattis ginko!!

Skönt med bra vul mrs Te, hoppas det fortsätter så!!

mwb - skönt att iaf op gick bra *kram*

• Lycka77

Har varit borta några dagar och har bara skummat tråden, har tyvärr inte tid att läsa igenom allt som skrivits, ser dock att det hänt lite tråkigheter.

Många kramar till Irma, så otroligt tråkigt att det inte gick vägen för er denna gång heller.

Många kramar även till DND som jag såg testat minus

Här är det bra men ganska jobbigt just nu, dottern är väldigt missnöjd och skriker och gnäller all vaken tid, och på nätterna sover hon riktigt dåligt. Skulle maken inte haft semester undrar jag hur det skulle gå här hemma.

• Lycka77

Hinner inte alls läsa vad som skrivs nu för tiden, här är det verkligen fullt upp,
    Signe växer så det knakar och är nu riktigt med i allt som händer, det är underbart och jag hoppas så att ni alla kommer att få uppleva det en dag.

Ser dock att det skrivits goda nyheter idag, Grattis Poppy!!!! Hoppas verkligen att det håller hela vägen denna gång!!

• Lycka77

Grattis Krusbär, vad underbart!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

feia, så otroligt ledsamt

poppy - håller tummarna så hårt jag kan för dig idag!

lillaD - skönt att höra att du mår bra!
    Här är det också bra.

bp - igår väde S 5950g och mätte 61,5cm, nu 3 månader och några dagar.

• Lycka77

Vad härligt Poppy, Grattis!!

• Lycka77

åh mb, vad roligt!!!  grattis!!

• Lycka77

Grattis mamrazzi, så underbart!!!!

Kan bara instämma, det är svårt med namn! Det viktigaste är som sagt att ni blir nöjda.

Tänker också på lillaD och hoppas att allt är bra med dem.

• Lycka77

lillaD - då hoppas vi att dagens övning gör susen! Annars önskar jag dig lycka till på onsdag, så spännande och underbart!

mb - jag håller tummarna hårt, hårt för att det ska se bra ut i morgon! *kram*

Irma - tråkigt att det inte gick som ni ville idag, hoppas de ändrar sig efter ett snack med Margareta

• Lycka77

Grattis mb, så underbart!!

sparken - tung dag...hoppas det går så bra det kan...

• Lycka77

Jag tycker att det har varit underbart med allt stöd i den här tråden, både före och under min graviditet. Nu när min lilla är här känner jag att det ibland inte passar sig att skriva allt vad man känner i tråden, men känner även att det skulle vara synd att tappa er underbara tjejer.

Jag vet att det diskuterats förut, men jag tog mig friheten att skapa en tråd för oss som fått våra efterlängtade barn, hoppas ingen tar illa upp, och jag hoppas att alla så småningom kommer att kliva över dit!

Inget hindrar ju såklart att man är aktiv i båda trådarna om man vill.

Hoppas ni tittar in!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m47309403.html

• Lycka77

Åh vad härligt!!! Grattis lillaD!!

• Lycka77

oj oj oj lillaD, det låter verkligen som du haft några tuffa dygn. Det låter iaf väldigt bra att ni är hemma nu, och att allt gått bra till slut. Amningen var även tuff för mig att få igång och vi sköt till med tillägg de första 2 veckorna. Fungerar inte amningen så gör den inte, det går bra ändå!

STORT GRATTIS igen!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11