• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Icka: Det var han! du inboxade ju mig om det. Från balkan antar jag med det efternamnet. Ja, jag ska till BE

• Irma

Bettan: Jag skriver gärna under på ett klagobrev på DrMM om du vill! Finns fler i den organisationen som borde få höra hur klumpiga dom är. Men DrMM är värst.

Poppy: Å vad skönt, grattis Hoppas du blir av med smärtan snart.

• Irma

mrsTe: Hej! *vinkar* kul att se dig
    Grattis till det braiga VULet! Om det är några som kan förstå hur otroligt glad man kan bli av en sån sak så är det vi här inne. För vanligt folk utan missfall är det liksom självklart att den ska leva. Låt detta mirakel sprida glädje över dina dagar

• Irma

Bettan: Vid mitt första ma sa dom att det fanns en kurator på akuten man kunde ringa och få en snabb tid om man behövde. Men efter det inte ett ord. Inte en människa har frågat hur vi mår psykiskt. Vid missfallsutredningen borde dom ju undra hur fan man tacklar det, men näe!

Feia: Vad bra att någon intresserar sig för smabandet mellan TSH och missfall. Hoppas det går bra med cytotecen!

Krus: Härligt

• Irma

Bettan: Hoppas du får en trevlig helg

MB: Grattis!!! Håller tummarna!

Finessan: Jag har anmält mig till uppsatsen. Jag bor i Göteborg, om det gick att ordna skulle dom komma ner. Uppstasen var om upprepade missfall va? Hittar inte deras tråd...

Hammoleket: Välkommen! Beklagar dina missfall

• Irma

Hej alla! *vinkar*

Jag har haft fullt upp med allt möjligt. Har skummat igenom vad ni skrivit.

EvaLotta: Välkommen

Bettan: Grattis till levacinet! (Vilken skum grej att grattulera )

Icka: Tror den tjejen i hemmets veckotidning har funnits till här på FL. Läste igenom någon gammal tråd och känner igen storyn!

Ego: Överallt omkring mig på jobbet ploppar det upp folk som blir gravida till höger och vänster utan komplikationer. Helt normalt för dom. Jävligt frustrerande för mig : - [ Känner mig sjukt avundsjuk. Jobbar på ett stort företag där man är i kontakt med väldigt många. Känns som om det är så jäkla lätt för alla. Fast i själva verket borde det ju rent statistist finnas fler som har problem. Jag ser ju bara att folk kommer med magar eller berättar att dom ska bli pappor. Men det är ju inget man pratar om med halvt obekanta jobbfolk.

• Irma

ja, jävligt unika....
    Har du hört något från sjuksyrrorna med uppsatsen?

• Irma

Jag fick ett mail där dom skrev att dom skulle höra av sig för att bestämma tid för samtal. Skrev att vi kanske eventuellt är fler från Gbg så dom kan samordna det. Har inte fått något svar... varken på mail eller telefon.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11