Inlägg från: Anonym (Carl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carl)

String i simhall?

Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 19:47:46 följande:
    Eller så söker du hjälp för ditt galopperande tvångsmässiga behov att visa upp röven.
    Du får väl respektera att folk bestämmer själva vad dom har för badkläder.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-13 23:10:32 följande:
    Fast så funkar inte samhället. I allmänna utrymmen kan du inte ha på dig vad som helst, eller som i TS fall, INTE ha på sig.

Hur funkar samhället enligt dig då?

Vad jag kan se emellanåt så är det inte ovanligt med string i badhus. Det innebär ju att jag har rätt då. Dom har string om dom vill.

• Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 00:40:50 följande:
    Kan du verkligen det, Carl? Jag går på ett gym med bassäng och har aldrig sett någon med string. Eller topless.

Samhället fungerar så att de flesta klarar av att följa regler för allas trevnad. De som inte följer reglerna blir tillsagda eller sedda som respektlösa/konstiga/äckliga/perversa.
    Vad är för allas trevnad? Om vi vänder på det och jag skulle känna äckel för bikini, skulle då alla behöva ha hel baddräkt?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 07:21:59 följande:

Det är både fult och otrevligt att behöva se. Finns ingen som passar i det oavsett vad de tror. Fattar inte varför man har det.

Så det är meningen att det ska vara fint att titta på? Ska vi förbjuda alla riktigt feta och vanskapta personer att bada?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Ohygieniskt) skrev 2025-07-14 16:16:01 följande:

Om någon får diarré i simbassängen, med string, så är det ingen som märker det. Bara den som är i närheten och råkar svälja vatten. Så det är ganska så ohygieniskt med bara ett tunt snöre som täcker analöppningen. Så knip igen munnen när du simmar, man vet aldrig vad som har hänt med stringfolket.

Det är väl troligare att en äldre och slapp stjärt med mormorstrosor läcker än en vital kvinna som har string?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 18:49:08 följande:
    Behöver ju inte göra dig dummare än du är. Man kan välja att visa baken eller inte tillskillnad från om man är vanskapt. Man går inte med rumpan bar på stan heller. 
    Ja, för stjärten döljs ju så otroligt mycket mer i en bikiniunderdel eller baddräkt. Det är ju bara något mer hud med string och vad gör det egentligen?

Är det att det är ett sexigare plagg som stör dig?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 19:57:51 följande:
    Sexigare? Med ett snöre i röven?
    Knappast en nyhet för någon att det finns en sexuell underton med string jämfört med ett större plagg.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 20:08:04 följande:
    Ja men då så då kan man ju bada näck, det är ju bara något mer hud jämfört med string. 
    Fast då ser man ju könet, där går någon form av gräns för mig.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 22:33:14 följande:
    Nej, det gör det inte.

Fina projiceringar du kom med där också. Det är ju uppenbarligen du som inte mår bra, med tanke på ditt eget desperata bekräftelsebehov. Bara det att ingen kommer att bekräfta din anskrämliga badklädsel utan snarare kommer det att få rakt motsatt effekt. Visa lite respekt för dina medmänniskor istället. Skyl dig, som alla andra normala individer redan gör. 
    Fast du, och någon mer här låter rätt bittra. Ni tar i från tårna för att visa eran avsky. Det märks och känns inte så sunt. Man får tycka vad man vill, men det är ok att gå i string idag och det får man köpa om man vistas på allmänna badplatser.
  • Anonym (Carl)
    Anonym skrev 2025-07-14 22:44:20 följande:
    Det ska komma från någon som ovälkommet visar upp arslet 
    Du beter dig som ett istället.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Kr) skrev 2025-07-14 22:56:05 följande:
    Vad väntar ni er när ni inte visar människor vanligt hyfs och folkvett. Man går inte med arslet blottat på offentliga badhus. Varken hygieniskt eller det minsta trevligt att se. Visa lite sunt bondförnuft istället, så får ni samma bemötande tillbaka. 
    Var det länge sen du fick en komplimang för stjärten eller vad bottnar detta agg i?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Q) skrev 2025-07-15 15:13:26 följande:
    Ok, då är vi väldigt olika, skulle känna mig väldigt obekväm med att okända män tittade på mina nakna skinkor och blev kåta av det.

Gissning nr1 trodde jag var för att man är avis på attraktiva kvinnor med string.

Gissning nr2 om varför några har så stora problem med string är att dom inte vill att gubbarna ska ha nåt att titta på. Kan det stämma?

• Anonym (Carl)
    Anonym skrev 2025-07-16 18:00:00 följande:

Jag vill inte se arslen när jag är i simhallen
    Ta på en byxa tack

Varför tittar du på stjärtarna då? Det är ju bara låta bli.
  • Anonym (Carl)
    knottkött skrev 2025-07-16 18:02:54 följande:
    Det är en jättebra strategi att bli upprörd för att någon inte gör som man själv vill. Det är viktigt med några kvadratcentimeter tyg hit eller dit. Bra att ni engagerar er. Man kan också engagera sig i vad andra har för huvudbonader och om de ska ha det, vad som är respektfullt och så vidare, om öronen ska döljas och utformningen på huvudbonaderna. Det här är ett mycket allvarligt ämne som borde tas upp på internationell nivå.
    Det ligger såklart andra orsaker än vad dom vill tillstå. Tex avundsjuka eller att dom inte gillar att männen fluktar på sexiga stjärtar. Någonstans där ligger det egentliga problemet hos dessa individer.
  • Anonym (Carl)

Man fick ju lära sig att spring i badhus inte var ok. Men string är däremot inga problem.

Svar på tråden String i simhall?