Inlägg från: Anonym (Kr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kr)

String i simhall?

Anonym (Sofi) skrev 2025-07-14 20:08:04 följande:
    Ja men då så då kan man ju bada näck, det är ju bara något mer hud jämfört med string. 
    Exakt. Ett tunt litet snöre liksom, ingen stor skillnad precis. Att det på allvar finns folk som inte begriper detta med vanlig basal anständighet idag.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Respekt) skrev 2025-07-14 20:47:16 följande:
    Ändå hävdar stringbärare bestämt att det inte ALLS har med det att göra. Det är BARA för att det är skönare och mer praktiskt.
    De vågar inte stå för sitt eget bekräftelseh*reri för de vet innerst inne hur patetiskt detta desperata beteende verkligen är. Därav de larviga ursäkterna med att det skulle vara "mer bekvämt" att ha ett snöre uppkört mellan skinkorna. Sånt fjanteri. 
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 21:13:03 följande:
    Alla som använder string på badhus, eller på stranden, eller under jeansen, kjolen, etc.. har inte samma personlighet. En del är säkert ?bekräftelsehoror?. Andra är inte det. Jag är inte det.
    På samma (idiotiska) vis kan du resonera om tjejer som går med korta kjolar, kollar som kör flashiga bilar, osv.
    Och string ÄR bekvämt, för mig ;)
    De enda idiotiska i frågan är ju de som inte ens fattar hur opassande det verkligen är att ranta omkring i offentligheten med blottade skinkor. 

Skulle sen säga att de allra flesta med en utmanande smaklös klädsel är tragiska bekräftelsehoror. Bekvämlighet är bara en illa dold ursäkt för ens egen låga person. Det är inte särskilt bekvämt att gå omkring med horkort kjol, om man inte är just en hora då.
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:05:00 följande:
    Tror du har en väldigt skev människosyn. Synd bara att du verkar vara bra på att uttrycka dig i skrift.
    Då tror du fel, jag har bara en fullt normal och fungerande människokännedom, helt enkelt.

Du om någon är ju ganska hyfsat skev med tanke på din egen knasiga (och ovälkomna) exhibitionism. Ingen vill se dina nakna dallerhalvor. Folk blir bara äcklade, precis som vid åsynen av alla fula håriga gubbar som skamlöst blottar sina äckliga feta bukar. 
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:28:14 följande:

Det handlar helt och hållet om dina egna preferenser. Du tar verkligen i när du försöker uttrycka din avsky (även mot annat än string) men det biter inte så mycket här. 

Tror inte du mår så bra.

Nej, det gör det inte.

Fina projiceringar du kom med där också. Det är ju uppenbarligen du som inte mår bra, med tanke på ditt eget desperata bekräftelsebehov. Bara det att ingen kommer att bekräfta din anskrämliga badklädsel utan snarare kommer det att få rakt motsatt effekt. Visa lite respekt för dina medmänniskor istället. Skyl dig, som alla andra normala individer redan gör. 
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:41:04 följande:
    Hahaha.. Nu tar du i så du blir brun där bak.. Tror nästan det är en AI som hittar på texten.
    Gonatt!
    Nej, snarare du som projicerar ännu mer av dina egna bruna drömmar uppenbarligen.

Nej, det önskar jag dig verkligen. Lär dig lite vanlig hederlig anständighet istället och skyl dig som vanligt vettigt folk gör på badhus.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 22:42:56 följande:
    Fast du, och någon mer här låter rätt bittra. Ni tar i från tårna för att visa eran avsky. Det märks och känns inte så sunt. Man får tycka vad man vill, men det är ok att gå i string idag och det får man köpa om man vistas på allmänna badplatser.
    Vad väntar ni er när ni inte visar människor vanligt hyfs och folkvett. Man går inte med arslet blottat på offentliga badhus. Varken hygieniskt eller det minsta trevligt att se. Visa lite sunt bondförnuft istället, så får ni samma bemötande tillbaka. 
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Carl) skrev 2025-07-14 23:00:14 följande:
    Var det länge sen du fick en komplimang för stjärten eller vad bottnar detta agg i?
    Och du gillar visst också att projicera din egen osynliga person på andra.

Detta handlar inte om mig utan om ert eget hänsynslösa beteende. De enda som inte får några komplimanger är uppenbarligen såna som du och han den förste, med sitt blottarbeteende. Det är såna bekräftelsedesperata stackare som  aldrig får några komplimanger i livet. 
  • Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-15 05:47:30 följande:

Du verkar inte veta nånting om hederlighet och anständighet. Jag tänker fortsätta bada och sola i string.

Det är du som inte vet nånting om anständighet, just eftersom du själv inte visar nån sådan. Ingen vill se dina blottade dallerhalvor som sagt. Visa hänsyn istället för att skapa obehag hos folk.

• Anonym (Kr)
    Varsomduvill skrev 2025-07-15 14:05:47 följande:
    Det minsta man kan säga är att du och jag har lite olika uppfattningar om vad anständighet är för något. För mig är det inte oanständigt att ha på sig string på offentliga badinrättningar. Ingen heller tvingar dig att titta. Du kan alltid titta bort om det är så jobbigt.
    Vi har också ganska olika verklighetsuppfattningar. Jag lever i den riktiga världen där typ ingen människa vill se dallriga fula gubbarslen på badhus.

Och hur fan ska jag kunna undgå att se era osmakliga fula arslen i ett så begränsat utrymme som en simhall? Då får jag blunda och det är ju inte heller så praktiskt direkt.

Inse istället att du är i klar minoritet här och anpassa dig till detta istället. Sluta visa upp dina osmakliga dallerhalvor. Ingen vill se dem. 
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Rumpkillen.) skrev 2025-07-31 01:48:28 följande:
    Men det är völ riktigt nice när rumpan lever sitt eget liv.
    Nej, verkligen inte. Inte hos normala människor utan en sjuklig stjärtfixering. De flesta med andra ord. 
Svar på tråden String i simhall?