Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

String i simhall?

Varsomduvill skrev 2025-07-13 09:27:14 följande:

Jag gör det flera gånger i veckan när jag simmar på Valhallabadet, och även på stranden på sommaren, men jag ser inte några andra (män) som gör det. Nu är vi iofs juli år 2025, och man kan tänka sig att en hel del har förändrats i folks attityd mot string på offentliga platser, jämfört med hur det var år 2019, när den här tråden startades, och om någon nånsin kommer att läsa mitt lilla inlägg. Synd att inte fler vågar, så att detta plagg avsexualiseras, eller åtminstone blir betydligt mindre sexladdat. Men det kanske kommer :) 
    Vill också bara säga att jag anar att många kanske tänker när de ser mig att jag inte är riktigt frisk, eller t.o.m. är ett ?äckel?, eftersom jag är en man.. Jag kan bar inte hjälpa det att jag gillar att ha på mig string, och om inte annat, så är det väldigt praktiskt string. 

Tråden är 16 år gammal och plagget är lika opassande i offentligheten nu som då.
  • Anonym

Det ser så ofantligt löjligt ut med de som struttar runt likt babianer som visar upp arslet.

• Anonym
    Varsomduvill skrev 2025-07-14 22:41:04 följande:
    Hahaha.. Nu tar du i så du blir brun där bak.. Tror nästan det är en AI som hittar på texten.
    Gonatt!
    Det ska komma från någon som ovälkommet visar upp arslet 
  • Anonym

Jag vill inte se arslen när jag är i simhallen
    Ta på en byxa tack

Svar på tråden String i simhall?