Inlägg från: Karisma
            |

- 

- 

kommer inte in på sidan den säger jag är för ung?? Är ju 27år??!!brojer skrev 2009-06-25 11:04:35 följande:Pimms.............varldens godaste svalkande drink. Har i England koper man den pa sommaren i varenda pub. Man koper den oftast per "jug"Jag brukar blanda i jordgubbar mums................www2.anyoneforpimms.com/home.htm... kommer inte in på sidan den säger jag är för ung?? Är ju 27år??!!brojer skrev 2009-06-25 11:04:35 följande:Pimms.............varldens godaste svalkande drink. Har i England koper man den pa sommaren i varenda pub. Man koper den oftast per "jug"Jag brukar blanda i jordgubbar mums................www2.anyoneforpimms.com/home.htm...

Vad tusan ska man skriva då?  
- 

Den länken var bättre.brojer skrev 2009-06-25 11:09:16 följande:www2.anyoneforpimms.com/hi hi funkar det denna gangen? Den länken var bättre.brojer skrev 2009-06-25 11:09:16 följande:www2.anyoneforpimms.com/hi hi funkar det denna gangen?  

Fixade den andra länken genom att skriva united kingdom istället för sweden, vilket knas för en god sommardrink.  
- 

här kommer ett superhett tips på en svalkande drink som inte smakar sprit och är iskallt god och farlig.   

Slabbedask

1 liter vodka
 2st exotic nektar (sån jos man blandar med vatten)
 3dl socker
 1 liter vatten

Gör så här:
 Koka upp vattnet. Blanda i socker och låt svalna.
 Häll i vodkan och exotic nektar, rör om och frys in minst ett dygn.

Sleva upp så mkt du vill i ett glas och fyll upp med sockerdricka.

Vi gjorde bara halva satsen och frös in i en 2liters glassförpackning.

/K