• Amber1975

Michael Jackson död

Blev lite chockad nu faktiskt. Tydligen har Michael Jackson avlidit.

• Svar på tråden Michael Jackson död
  • SweetSandy

mmm tragiskt.. Trodde först inte på de...men de står överallt...tv...tidningar...nätet.. RIP

• Sadie

Ni som säger att vissa är för unga för att uttala sig, för att de inte upplevt honom "på riktigt", vad menar ni egentligen? John Lennon dog några år innan jag föddes och jag tycker ändå att det var mycket tråkigare. Det handlar väl snarare om vad man har för preferenser inom musikgenren, tycker jag. Ung tycker jag inte heller att MJ var (sv.wikipedia.org/wiki/27_Club).

• Milkina cerka
    Airlee skrev 2009-06-26 15:04:35 följande:
    Det var fint och smakfullt.
    Ja, jag tyckte också det var bra.
  • Eisa
    Sadie skrev 2009-06-26 15:12:40 följande:
    Ni som säger att vissa är för unga för att uttala sig, för att de inte upplevt honom "på riktigt", vad menar ni egentligen? John Lennon dog några år innan jag föddes och jag tycker ändå att det var mycket tråkigare. Det handlar väl snarare om vad man har för preferenser inom musikgenren, tycker jag. Ung tycker jag inte heller att MJ var (sv.wikipedia.org/wiki/27_Club).
    klart han var ung, för ung för att dö
  • Buster78
    Sadie skrev 2009-06-26 15:12:40 följande:
    inte ung?? ok när blir man gammal då i dina ögon??
    ja tycker han dog ung om man tänker på att han borde levt 30 år till minst!
  • funfactory
    Eisa skrev 2009-06-26 15:18:02 följande:
    se dokumentären på svt ikväll...
    När då och vad handlar den om? Är det en gammal dokumentär eller? Med tanke på att det tar lite längre tid än en dag att göra en dokumentär??
  • Sadie
    Buster78 skrev 2009-06-26 15:18:26 följande:
    inte ung?? ok när blir man gammal då i dina ögon?? ja tycker han dog ung om man tänker på att han borde levt 30 år till minst!
    Skojar ni? Är man ung vid femtio? Kvinnor hamnar i övergångsåldern runt femtio, är det ett tecken på att man är ung?! Nej, man är snarare i medelåldern.

För ung för att dö är en annan sak, visst han hade säkert kunnat leva många år till om han hade haft tur. Men han är ju knappast den yngsta stjärnan som dött.
  • Diorella

Med Michael Jackson försvinner många härliga barndomsminnen...de känns bara
    inte på samma sätt nu när han är borta:(känns bara långt långt bort nu...

R.I.P

Svar på tråden Michael Jackson död