Inlägg från: Muneca |Visa alla inlägg
  • Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Muneca

Michael Jackson förblir en av vår tids största popidoler...
    Han har efterlämnat tidlös musik och kommer att finnas kvar långt efter oss.

Vår stjärna har funnit sin plats i himlen. ?

• Muneca

En tanke som slog mig häromdagen...

Michael lämnade efter sig en enorm skuld. Men om alla hans super fans köpte hans skivor (igen) så skulle den skulden försvinna på nolltid.. tänkte på en fond, men vem vet vart de pengarna hamnar? Det säkraste sättet är väl att köpa hans musik?

• Muneca

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:05:11 följande:

Ja det är det. Och jag ska göra det nångång när jagär i stan =)
    Man kan väl likagärna beställa på nätet? Eller?
  • Muneca

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:21:19 följande:

joo kan man ju göra.. Men vill ju ha det i handen :P
    Jaaa d såklart!!
  • Muneca

Det skulle ju vara fantastiskt om han levde.. få leva kanske ett stillsamt liv framöver?
    Kommer folk i framtiden påstått sig träffa Michael såsom många påstår sig sett Elvis efter hans bortgång?

Tyvärr tror jag mer på att han nu funnit sin plats i himmlen, våran stjärna och förhoppningsvis fått ro.

• Muneca

Jag hade precis nattat lillen och satte mig för at gå igenom mail vid datorn, loggade in på Facebook och där hade en vän skrivit i sin status: Michael Jackson död? Vaaa?
    Jag trodde det var ett skämt för att väcka reaktioner så jag gick in på aftonbladet (tänkte att om det inte är ett skämt så står det nog något om bortgången där).
    Det första jag såg var bilden på Michael när han viknkar.. jag vart alldeles chockad, det var overkligt på något sätt, jag förstod inte att det var seriöst.
    Sedan började hetsen på Facebook och man lästa att han kanske inte alls var död utan hamnat i koma, så slog jag på CNN som heller inte bekräftade hans död, så jag satt länge med hopp om att få besked om att han lever.
    Men så vaknade jag på morgonen och fick det bekräftat - han har gått bort.

Sörjer honom något otroligt, majoriteten som hänger här på FL har säkert vuxit upp till hans musik på ett eller annat sätt och vi har alltid våra egna minnen från honom.. för mig var han en stor del av min barndom och det känns som en del av den dog tillsammans med honom.

• Muneca
    BooBoo skrev 2009-06-30 10:06:52 följande:
    Jag som tänkte för två veckor sen att mina vänner gav mig konserbiljetter till han på min bröllopsfest (gifter mig nästa år) Jag blev så glad. Bröt ihop av lycka.
    Undrar om du kommer lämna tillbaks biljetten? Alla tidningar pratar ju om hysterin kring biljetterna och hur alla pengar ska återbetalas..
    .. jag menar, hade jag haft en sån biljett hade den hängt i en guldram på min vägg nu.
  • Muneca
    BooBoo skrev 2009-06-30 10:29:24 följande:
    Jag drömde bara det. Tyvärr Annars hade jag spart den. Absolut! Skit i pengarna.
    Jahaa, då är jag med på noterna. Vad synd att det inte var på riktigt, hade faktiskt varit en riktig heder att få en sådan biljett.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson