Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Här har ni en till som sörjer. Satt imorse o kollade på massa live konserer med han. Fällde en o annan tår.. Usch! Förstår inte..
    Jag o min dottra dansade loss till hans hits förra veckan. O när jag fyllde år fick jag en Michael skiva. The Essential. Jag blev så glad.  FAN! Jag som trodde han var odödlig..
    i 20 år har jag älskat den mannen. Vi som skulle gifta oss
    Mina föräldrar sparde aftonbladet åt mig . Har dubbla upplagor nu.
    Och igår var jag i uppsala på dan. Min vän messar o säger att det är minnestund för MJ kl 19. O de missade jag ju såklart. Barnen väntade hemma..

Vågar man titta på den där bilden ni länka? Hmm. Vill minnas en fin bild av han..

R.I.P
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Min dotter Puma i maj som shakar loss till Michael

• KikiBoo

Då ska nog jag låta bli.. kan be sambon kolla..

Minns -92 då han va i sthlm. Jag var nio år. Jag blev SÅ arg på mina föräldrar som inte lät mig åka på hans konster. Stängde in min på rummet. Tog min lilla svarta bandare o satte på Bad-kassetten. När jag tröck på play så, alltså, det är helt otroligt, men det var som Michael själv hoppade in i bandaren o pratde med mig. Det typ blixtrade till. Jag blev helt paff o spolade tillbaks bandet. Men det hände inget. Oooh va arg jag blev.. Igen, hihi.
    Jag  fick typ min moment med Michael. Skitskumt! Jag kankse bara drömde de hela men det var så himla verkligt.

Jag har haft drömmar där vi bara umgås. Har kul. Inte som ett kärlekspar utan som riktigt goda vänner.
    Nog var jag kär i han allt. RIKTIGT kär. Herre jävlar. Han var så otroligt fin. Han är så ortoligt fin.
    3.bp.blogspot.com/_Ja7yjAEhKfY/Rr6sHfdBIvI/AAAAAAAAArA/KCLEcUCIV5Q/s320/Michael-Jackson-Remember-The-Time-349827.jpg
    In the closet videon älskar jag. Tyckte den var lite snuskig när jag var liten. Varje gång mor eller far kom in i rummet så bytte jag kanal

O jag skyddade alltid han mot pedofilryktena. När det var nåt i tidningen så tog jag ut tidingen o visade mina vänner, som inte alls var spec stora fans. Men jag hade föreläsning  för dom, hihi.

Näääh fan! USch! Lyssnar på låten You are not alone nu.. *snyft*

sandra örebro
    Mysigt!

• KikiBoo

var runt 90-91 som jag började kolla på mtv. O fick syn på den där söta grabben. Who is he? O på den vägen är det. Satt fastklistrad fram MTV när det var nåt med han. Spela ingen roll om det var repris. Jag skulle se. Farsan blev TOKIG på mig. Klippte ut med han i tidningarna..
    Jag är 26 nu. Vart fan sen jag var 7 år ..
    Jag lyssnar hela tiden på Michael. Ca två dar i sträck varje månad. Sambon brukar bli tokig på mig.
    NEEEEEEJ stäng inte av{#lang_emotions_yell}

Kommer ni ihåg 3T

• KikiBoo

Jag har tyvärr inga tv-kanaler just nu. Skitirriternade. Hade gärna velat se det på 1.an. Kommer väl kankse snart på Play. HOPPAS!

Aftonbaldets hemsida är uppe här. Uppdaterar stup i kvarten.
    Mmm.. lyssnade på 911 samtalet idag. Jag tänkte bara Skynda er då FÖR FAAAAN!!

Tänk om han bara fejkade sin död. Att han bara var SÅ trött på allt nu. Vill bara vara ifred..
    Verkligen svårt o tro att han är borta..

• KikiBoo

Love love love. Spelr den högsta nu.
    HAr aldrig förstått mig på denna outfit, hihi

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:05:18 följande:
    Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!
    " target="_blank">

" target="_blank">

" target="_blank">

ooooooow. De där minns jag när de gick på tv. Oh vad jag log. Fick lite ont i kinderna
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson