• Pyris

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:

Ja och hur du vet att de gjorde de?
    Jag tror hon menar i videon, där MJ leker med barnen. Dom puttar honom i poolen gång på gång .
  • Pyris

Det var en väldigt vacker och känslosam cermoni. När hans bror sjöng Smile, så stortjöt jag och även när när den andra brodern höll sitt tal och sen lilla Paris..

Men kunde ändå inte hjälpa att jag hela tiden kände att han skulle behövt detta när han levde. Nu är det lite för sent. Han skulle verkligent behövt å höra dom stora orden som sades om honom igår. Han hade behövt få veta vad han betyder och precis som pastorn sa så var det ju inte MJ som var konstig, det var sakerna han fick utstå med som var konstiga.
    Jag tror verkligen han hade behövt detta i livet istället, kanske han hade mått mycket bättre och vi hade haft kvar honom i många år till. Hans 3 barn hade fått ha kvar sin älskade pappa i livet.
    Känns lite som om att det var människan som förstörde honom, precis som vi förstör allt annat på den här jorden.
    Det som han uppmanade oss med att sluta...

• Pyris
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 09:34:09 följande:
    Håller helt med dig!Så sorgligt allt detta, han hade MÅNGA år kvar att leva
    Ja, det känns lite som om att hans barn får lida för att vi är så jäkla inskränkta och inte kan tänka längre än näsan räcker utan bara är ute efter att hitta på elaka saker eller trycka ner. Speciellt vidriga blir vi när det kommer avundsjuka med i bilden.

Blä för människan säger jag.
  • Pyris
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 09:41:45 följande:
    Familjen är oense om vart MJ ska begravas. www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.163289... Jermaine tycker Neverland, men mamma Katherine menar att det borde bli LA. - Michael lämnade Neverland för gott. Han kände sig kränkt av rättsväsendet efter övergreppsrättegången och kände att det han byggt upp blivit nedsmutsat. Även om hennes son är död fortsätter Katherine skydda honom, säger en källa till Radar.
    Jag tycker att det skulle vara fel att inte begrava honom på Neverland. Neverland ÄR Michael Jackson. Så är det och så kommer det alltid vara. Så klart han ska få vila där. Jag tror Neverland betydde oerhört mycket för honom. Ett ställe där han kunde får vara barn
  • Pyris
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 09:48:33 följande:
    Men som källan också säger: "Michael lämnade Neverland för gott. Han kände sig kränkt av rättsväsendet efter övergreppsrättegången och kände att det han byggt upp blivit nedsmutsat."Jag håller mer om att det skulle kännas fel att han inte begravdes där, men just nu känns det väldigt osäkert att veta vad MJ tyckte om Neverland här i slutet av sitt liv.
    Åå..

Åter igen.. "vi" förstörde något som betydde mycket för honom.
  • Pyris

Vad spelar det för roll egentligen hur många operationer han gjort eller om han badat i klorin varje dag. Det är bara ytliga saker o var ju inte det som gjorde hans sång o dans så grymt bra.

• Pyris
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 10:01:46 följande:
    Där sa du något mkt klokt...mig spelar det ingen som helst roll, han var ett musikaliskt GENI...det räcker
    Precis
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson