Vi som sörjer Michael Jackson
Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:
Del 1
Del 2
Del 3
Det var en väldigt vacker och känslosam cermoni. När hans bror sjöng Smile, så stortjöt jag och även när när den andra brodern höll sitt tal och sen lilla Paris..
Men kunde ändå inte hjälpa att jag hela tiden kände att han skulle behövt detta när han levde. Nu är det lite för sent. Han skulle verkligent behövt å höra dom stora orden som sades om honom igår. Han hade behövt få veta vad han betyder och precis som pastorn sa så var det ju inte MJ som var konstig, det var sakerna han fick utstå med som var konstiga.
Jag tror verkligen han hade behövt detta i livet istället, kanske han hade mått mycket bättre och vi hade haft kvar honom i många år till. Hans 3 barn hade fått ha kvar sin älskade pappa i livet.
Känns lite som om att det var människan som förstörde honom, precis som vi förstör allt annat på den här jorden.
Det som han uppmanade oss med att sluta...
Vad spelar det för roll egentligen hur många operationer han gjort eller om han badat i klorin varje dag. Det är bara ytliga saker o var ju inte det som gjorde hans sång o dans så grymt bra.
Har ni sett detta??
www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1635180/michael-jackson-kan-ha-mordats