Inlägg från: LillPajsarn |Visa alla inlägg
  • LillPajsarn

Vi som sörjer Michael Jackson

Åhh, vad jag grät på minnescerminin på 4an igår, särskillt när hans söta dotter Paris kom fram och sa de få vackra orden. Usch! Tänk att missta sin pappa när man bara är 12 år. Hoppas barnen får det bra och att det inte blir någon hemsk vårdnadstvist.
    Det känns nästan som han var en familjemedlem, han känns så nära på något vis.
    Jag vill bara krama om honom, ta hand om honom, han verkade så ensam.
    Hade han bara fått höra alla fina tal och hur mycket dom som kände honom älskade honom, så kanske han hade levt nu.
    Trodde aldrig han skulle gå bort, verkade nästan som att han skulle leva för evigt. Jag kommer föra hans musik vidare till mitt barn, för han var och är The King of pop!
    Saknar honom nåt enormt, han kommer alltid finnas kvar hos mig.
    Har alltid tyckt han var bra och kan inte minnas att jag sagt ett enda ont ord om honom när disskutionerna gått om hans utseende eller rättegångarna.
    Har dock inte köpt någon skiva förrens nu, då jag beställde alla hans skivor.

Rest in peace, hoppas du har det bra där du är och att du mår bra och är lycklig.
    Kommer alltid minnas dig och spela din musik så näst kommande generationer får veta vilken enorm talang och godhjärtat människa du var.
    Love you Michael Jackson!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson