Inlägg från: MissLilo |Visa alla inlägg
  • MissLilo

Vi som sörjer Michael Jackson

Mrs Ru Barb skrev 2009-07-08 06:03:29 följande:

Kommentatörerna på fyran var respektlösa!Vi bytte till SKY efter de kallat cermonin för spektakel!Verkligen trist att behöva höra såna nedvärderingar under den typen av program.På SKY var det tystnad......
    håller med dig! dessutom var de okunniga. VAddå lisa marie ich han trodde de aldrig varit gifta.
  • MissLilo
    guild skrev 2009-07-08 19:31:49 följande:
    MJ dansar nog där han är.
    that picture would be a nice tattoo!
  • MissLilo

anslurter mig till gruppen om det e oki?!

HAr ändå varit ett fans sen 7 års ålder, även om jag började gilla hans musik i tidigare ålder....e 26 nu.

• MissLilo
    guild skrev 2009-07-08 19:55:04 följande:
    helt säkert gör han det!

visst hade den.  Tror den hade gjort sig målad på en vägg med.

Det var ju en väldigt passande text...verkligen. Funderade efter nåt citat jag kunde sätta på bilden, men tycker bilden talade för sig själv, så den blev utan. Ville ha strålkastarljus på micken med, men det var svårt att göra i svart, så den blev som den blev.
    HAde jag inte en tanke på, visst skulel den passa som väggmålning med!
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-08 20:00:37 följande:
    Jag har LÄNGE funderat på att tatuera in en MJ tatto. En siluett typ på armen. Typ denna. Utan vingarna då
    jo ska göra en nu till hösten , fast en mer stilren då! hjärta, datum och citat! ni får se den sen när den e färdig. Men dumt att göra en sådan uder hösten då den inte får utsättas för sol.

Sen en andr på handleden med text...kommer bli super...ni får se till hösten som sagt. Då ska den tatueras in. Till en början i svart bara. Tids nog i färg, då det tydligen ska göra helvetiskt ont....
  • MissLilo
    smoothiz skrev 2009-07-08 20:22:20 följande:
    usch ja det var så trist..men samtidigt tycker jag det var vackert och så modigt av henne att tala framför hela världen som hon gjorde.. tråkigt bara att kommentatorerna förstörde allting, vilka dumma kommentarer! den om fyrverkerierna tog priset, fy fan vad har ett jävla fyrverkeri i en minnesceremoni att göra liksom?!! det va väl för tusan inget firande heller!!
    fattar inte heller......vadå fyrverkeri.
    tyckte de var rätt repsektlösa generellt sätt!
    pratade om mokey, skämtade tilll det.
    Kändes som om de bara var där för att få en merit i cv:t.
    fler som kände så?

Dessuotm var de itn pålästa.
    "släpptes någonsin ghost på film?"
    Hell yeah! jag har den hemam i en fin bok med limited edition singel och bok till filmen!
  • MissLilo
    vackrastarflow skrev 2009-07-08 22:31:42 följande:
    jag med, jättehäftigt! där hade jag velat vara med (fast jag kan inte dansen)
    Säger detsamma, men jag skulel troligen ha hulat mig fram genom dansen. Haha.....skulelju var något roligt och en hyllning itll honom.
  • MissLilo
    guild skrev 2009-07-09 01:00:21 följande:
    va faaan...detta skulle ju visats för hela den skitsnackande världen...han var inte så konstig ändå...han var sjuk.Allt detta skulle han behövt höra medans han levde. Det gör mig så ont. ...dessa lovord och hyllningar. Nu börjar det göra mig förbannad istället, tror chockfasen har gått över. Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er?
    Jag försvarade han ALLTID!

varför gör visa det bara när någon avlidit?
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-10 16:50:01 följande:
    Har tänkt skriva i den här tråden ett bra tag nu, sett den poppa upp då och då, men jag har inte orkat psykiskt. Jag har tagit MJs bortgång väldigt hårt då han alltid funnits i mitt liv. Jag har älskat honom sen jag var ca 4 år gammal på 80-talet och alltid varit trogen. Har aldrig för en sekund tvivlat på hans oskuld när han blivit anklagad för div hemska saker. Det är en kärlek starkare än den romantiska typen, som familjekärlek nästan. Tror Michael hade ett sätt att få sina fans att känna sig som mer än bara fans. Som 50c, the game etc. sjöng i hyllningslåten: "We're all Jackson kids"Jag fick höra om bortgången tidigt på morgonen då min bror hade ringt till min mor och berättat. Hon berättade i sin tur för mig. I flera dagar var jag i chock, kom några tårar ibland, men kunde inte ta in det. Plötsligt på söndagsnatten efter han avlidit så började jag gråta som jag aldrig gråtit förut. Brukar väldigt sällan gråta öht. Det var svårt att andas, gjorde liksom ont i hjärtat. Sen dess har det varit äkta och jag har sörjt med många tårar och minnen. Under minnesceremonin upphörde inte tårarna länge kan jag säga. Det är bra att jag kan gråta ut, men jag vet inte hur jag ska hantera tomrummet. Snart kommer det vända; då kommer jag le åt det vi fått istället för att gråta över det vi inte kommer få. Vet inte hur ofta jag kommer skriva i tråden; hur mycket jag orkar. Han saknas mig något så djävulskt mycket. ♥ Vilket kön mitt barn än blir i februari så får h*n mellannamnet Jackson som hyllning. :)
    Vet hur du känner!
    dock så kom tårarna, ångesten, bröstsmärtorna och svårt att andas när min syster ringde mig vid midnatt.

Min farmor gick bort 2008 och jag kan ärligt säga att jag grät i 1 månad lite, var lite nedstämd. Men nu har jag gråtit mer än jag gråti mer än jag gjort totalt i hela mitt liv. kunde inte andsa, sova om nätterna och den där andningssvårigheten.
    under cermonin satt jag och skrek, skakade, och kunde inte andas.
    Jag kommer ha det tungt et bra tag till.....vet att vägen e lång..

Men under cermonin försvan det där rtycker över bröstet iaf. Men då hade jag iaf suttit och gråtit sen 16:30 då det började till när det slutade 21:30.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson