Vi som sörjer Michael Jackson
Det är så tragiskt att han är borta, jag kan inte riktigt fatta det än. Hoppas fortfarande att det är ett jäkligt dåligt skämt eller en mardröm och att han ska komma tillbaks. Fy vad ledsamt och overkligt det känns
Visste att det skulle påverka mig, men hade långt ifrån någon aning om hur mycket. Känns helt sjukt!
När jag var i början av tonåren brukade sätta på en av hans CD-skivor när jag var ensam hemma och digga järnet på hög volym
Hade även en poster med honom vid min säng som jag pussade godnatt varje kväll, haha
Älskade hans musik och gör det fortfarande. Har dock inte varit så aktiv lyssnare på ett bra tag och man kan ju fråga sig varför... för hans musik är helt otrolig, även hans dansstil! Han var så cool... (höll på att skriva är).
Det som är ledsamt är att han var så enormt missförstådd och att folk narrade honom för att han var unik. Han vågade vara annorlunda (vara sig själv) och det stack många i ögonen. Trots att folk slänge skit på honom, var han ändå en helt fantastiskt ödmjuk och kärleksfull människa. Har aldrig sett honom ge tillbaka och vara elak. Han bemötte alltid saker som en sann gentleman. Det säger verkligen en hel del om honom. Han är min inspiration.
Det går inte att föreställa sig all kärlek han delade med sig av så osjälviskt. Han kommer alltid att vara en sann legend och jag är väldigt tacksam att jag har fått varit med under en del av hans era.
Däremot är jag jäkligt BESVIKEN att hans begravning inte kommer att sändas i svensk TV! Vad är detta för larverier? Jag har en idé. Ska vi gå ihop och ringa TV och be att de sänder den? Om många ringer så kanske de ändrar sig?
Och om de inte gör det, finns det någon som har möjlighet att spela in och skicka? Jag betalar naturligtvis.