Inlägg från: Längtan efter dig |Visa alla inlägg
  • Längtan efter dig

Vi som sörjer Michael Jackson

Det är så tragiskt att han är borta, jag kan inte riktigt fatta det än. Hoppas fortfarande att det är ett jäkligt dåligt skämt eller en mardröm och att han ska komma tillbaks. Fy vad ledsamt och overkligt det känns Visste att det skulle påverka mig, men hade långt ifrån någon aning om hur mycket. Känns helt sjukt!

När jag var i början av tonåren brukade sätta på en av hans CD-skivor när jag var ensam hemma och digga järnet på hög volym Hade även en poster med honom vid min säng som jag pussade godnatt varje kväll, haha

Älskade hans musik och gör det fortfarande. Har dock inte varit så aktiv lyssnare på ett bra tag och man kan ju fråga sig varför... för hans musik är helt otrolig, även hans dansstil! Han var så cool... (höll på att skriva är).

Det som är ledsamt är att han var så enormt missförstådd och att folk narrade honom för att han var unik. Han vågade vara annorlunda (vara sig själv) och det stack många i ögonen. Trots att folk slänge skit på honom, var han ändå en helt fantastiskt ödmjuk och kärleksfull människa. Har aldrig sett honom ge tillbaka och vara elak. Han bemötte alltid saker som en sann gentleman. Det säger verkligen en hel del om honom. Han är min inspiration.

Det går inte att föreställa sig all kärlek han delade med sig av så osjälviskt. Han kommer alltid att vara en sann legend och jag är väldigt tacksam att jag har fått varit med under en del av hans era.

Däremot är jag jäkligt BESVIKEN att hans begravning inte kommer att sändas i svensk TV! Vad är detta för larverier? Jag har en idé. Ska vi gå ihop och ringa TV och be att de sänder den? Om många ringer så kanske de ändrar sig?

Och om de inte gör det, finns det någon som har möjlighet att spela in och skicka? Jag betalar naturligtvis.

• Längtan efter dig
    annametanna skrev 2009-07-12 07:37:51 följande:
    OJ!Har aldrig sett hud nån annan stans än i ansiktet och på hans händer tror jag trodde inte han var såpass muskulös
    Nej, det trodde inte jag heller
    Säger bara wow!
  • Längtan efter dig

Hej på er!

Är inne i den här tråden då och då, men har inte tid att skriva så mkt eftersom jag har semester... men snart är den slut så jag lär nog bli mer aktiv

Håller med om att det är förjäkligt med all skit som sägs om honom, och än värre att så många tror vartenda ord de läser.

• Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-18 13:31:51 följande:
    Och det är helt sjukt... är jag på en plats jag inte vet vad den heter och någon slutar andas, inte fan springer jag runt i staden för att hitta någon som vet adressen innan jag ringer, man ringer ju DIREKT ändå och talar om olika riktmärken som kan få personen på sos att förstå var man är. Så tror jag ALLA skulle göra. Och i detta fallet skulle det ju vara solklart, jag är i MJs hus, men vet inte adressen...Om de nu lät bli att säga att det var MJ det handlade om för att folk inte skulle få veta och därmed inte samlas utanför huset så handlade det för denna personen enbart om att de inte skulle få negativ publicitet, och han tänkte inte på MJ's bästa... Jag skulle kunna strypa människan själv, jävla idiot!
    Håller med fullständigt! Fattar inte varför de inte sa att det var MJ:s hus på en gång. Jag skulle skita i sekrestess hit och dit... Det gällde ju faktiskt liv eller död!
  • Längtan efter dig

Var kan man få tag i boken Moonwalk?
    Vill sååå gärna ha den, men den lär ju vara asdyr nu

Ni som har köpt den nyligt, var köpte ni den och hur mycket fick ni betala?

• Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:24:08 följande:
    Mm den där verkligen beter sig väldigt mysko...
    Ja, det är mycket frågetecken och jag hoppas att vi kommer få veta sanningen. Att larma ambulans först efter så lång tid är verkligen skumt
  • Längtan efter dig

Hmm, konstig smiley. Skulle ha blivit mer en sån här :-s

Som ni märker är jag tillbaks efter semestern, så det lär bli en hel del skrivande i denna tråd för mig nu.

• Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:26:35 följande:

Jag minns inte vad sidan heter. Men den kostar 175 om jag inte minns fel PLUS frakt. Så det blir över lite 200 kr
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam

Eller om någon annan vet?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson