• guild

Vi som sörjer Michael Jackson

Håller med "enormlängtan"...den störste, unik och vacker på insidan, fast få förstod. 
    Missförstådd av många och ett musikgeni.
    En vuxen man i ett barns kropp.
    Den som var förebild inom dans och musikvärlden för många stora artister.

R.I.P, Michael.

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • guild

min dotter som är 25, saknar honom otroligt med...hon grät när jag meddelade henne nyheten. Det var en man, som var en stor del av hennes uppväxt, som försvann. Hon älskar honom och hans musik, vilket jag med gör.

• guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 18:00:10 följande:
    Jag tkr att Expressen gjort fel, de har publicerat en bild på honom när han ligger medvetslös och har en slang i munnen/halsen och ambulanspersonalen håller på med honom. Tydligen så har den som tog fotot legat och lurpassat, Men man kan ju tycka att ambulanspersonalen/sjukhuspersonalen skulle ha satt upp något eller ställt sig i vägen så de inte kunde ta foton.. Denna bild kommer jag ALDRIG få bort från min näthinna =(
    en fruktansvärd bild. Tycker det är så respektlöst!
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 18:17:32 följande:
    MM jag skrev till expressen han som hade skrivit artikeln och typ skällde ut han.. GRRR Jag trodde fn att våra jornalister hade MER hjärnceller än vad dem i usa har.. Men puh där hade jag fel
    gjorde du...vad bra.
    Valde bort den tidningen idag, då jag såg bilden på framsidan, över hela sidan...mådde illa när jag såg den.
  • guild

har ni sett detta...fillipinska fångar hyllar MJ

">

• guild
    BabyFly skrev 2009-06-27 23:27:39 följande:
    Fast det är gammalt.. o dom gör danser "till" många olika artister :)Men kan tänka mig att dom kommer göra ny MJ låt eller dans nu efter det som hänt.
    aha...1
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:22:58 följande:
    Nopp det gör jag inte. Tittar ofta på bilden på expressen men förstår fortfarande inte.. Vare nån som kollade på den här Michael Jackson och hans musik på svt1 i fredagskväll klockan 22? isf, vet ni va låten heter då han går på en gata(det är svartvitt)?
    här står allt han gjort...du hittar den säkert där!

http://www.imdb.com/name/nm0001391/
  • guild
    BooBoo skrev 2009-06-28 16:32:43 följande:
    Stackarn hade ju ingen vidare barndom så man förstår ju varför han hängde med barn. Tar igen sin barndom.Pedofil my ass
    ...precis.
    Hade han varit det, skulle han väl knappast visa upp sig med barn, bjuda in barn till neverland, leka med barn och vara omgiven av barn. Och dessutom göra dokumentärer, som sänds över hela världen. Pedofiler smyger med vad de pysslar med!
  • guild

">

Written and Composed by Michael Jackson.
    Produced by Michael Jackson.

Have you seen my Childhood?
    I'm searching for the world that I come from
    'Cause I've been looking around
    In the lost and found of my heart...
    No one understands me
    They view it as such strange eccentricities...
    'Cause I keep kidding around
    Like a child, but pardon me...

People say I'm not okay
    'Cause I love such elementary things...
    It's been my fate to compensate,
    for the Childhood
    I've never known...

I'm searching for that wonder in my youth
    Like pirates in adventurous dreams,
    Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
    Look within your heart then ask,

People say I'm strange that way
    'Cause I love such elementary things,
    It's been my fate to compensate,
    for the Childhood (Childhood) I've never known...

Like fantastical stories to share
    But the dreams I would dare, watch me fly...

Before you judge me, try hard to love me.
    The painful youth I've had

Have you seen my Childhood....

">

• guild
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:03:00 följande:
    usch...jag sitter och gråter igen, den är så vacker den sången
    visst är den...raderna;

Like pirates in adventurous dreams,
    Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
    Look within your heart then ask,

ryyyyser! Han har verkligen inte haft ett lätt liv, och dessutom bli dömd för den ena eller det andra. Hoppas han får upprättelse nu och att folk tänker om, jagad som han var!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson