Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

nomina skrev 2009-08-03 22:02:42 följande:
    Finding neverland ja! Den har ja hemma...gråter tårar i floder.. jag har ett väldigt bra sagoband som nationalteatern har gjort (peter pan), lyssnade på de jämt som liten och lyssnar på de än idag när jag har svårt att somna. Det har en lugnande effekt på mig...! Ja, jag må ha många Michael Jackson skivor, men med Hanson har jag varenda singel o skiva, film o utklipp som exicterar tror ja! ha ha de låg iallafall på den nivån o jag följer dom fortfarande! Dom är liksom MJ var, väldigt kärleksfulla och givmilda för de svaga, det värmer mitt hjärta!
    Så hette den ja
    Filmen är mkt bra. Fin och sorglig.
    Jag har bara första skivan med Hanson.  Hade några posters med dom. Men, så.. Hanson.. Håller dom på än? Har inte hört nåt sen.. sen.. Ja jag vet inte hur länge..
    Hur länge har du vart MJfan?

Nu är båda skivorna färdiga. Har kollat och dom funkar i dvdspelaren.
    Skickar imorrn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Min sambo har många gånger sagt att min syrra är lik Janet Jackosn.. Och ibland MJ I don't get it

• KikiBoo

Första gången ni fick upp ögonen för MJ. Vad tänkte ni då? Vad fasnade ni för?

• KikiBoo

Första gången jag såg han så var det i en intervju. Han var blyg, hade sån mysig röst, han var behaglig att lyssna o titta på. Hans leende.. O sen spela hörde jag han sjunga. Oooooow Denna karl håller jag fast vid. Tänk att en liten 5 - 6åring tänker så, haha

• KikiBoo
    Nomina
    Jaha!! Fan.. Trodde jag hade första skivan ja Men se där se där..
    Gifta o har ungar? Jisses!! Och Jackson5 låtar.. Hade jag verkligen ingen aning om..
    Men ooow.. Lille Zach.. Har han oxo gift sig? hihi!

Första skivan jag köpte.. Eller ska jag säga kasettband Det var iaf Bad. Sen Dangerous.. Ja, sen rullade det på
    Förutom Off the wall som jag köpte nydligen.
  • KikiBoo
    Nomina
    Men ooow! Nu blir jag ju kär på nytt i Taylor
    Kan du rekomendera en bra låt som dom gjort nydligen? I wanna hear
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 22:37:17 följande:
    Glömde ju hans röst och skratt Underbart
    JA! Helt underbart!
    Den mannens leende. Ingen slår fan det.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 22:39:27 följande:
    Är moonwalk boken bra? Finns massor av såna på tradera med sv text fundrar på att bjuda lite närmre barnbidraget
    Snart vet jag.. Jag väntar o väntar o väntar på den..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-03 22:39:27 följande:
    Är moonwalk boken bra? Finns massor av såna på tradera med sv text fundrar på att bjuda lite närmre barnbidraget
    Hur mkt är den ute för?
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 22:48:45 följande:
    Åh jag älskar ju all deras musik! Svårt att säga bara en låt... från the walk albumet är watch over me underbar, the walk med, great divide...ja jag kan bara fortsätta! Lyssna lite på youtube, dom har bara blivit bättre!
    Ok! Danke
    Jag älskar fortfarande Yearbook , weird och I will come to you
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson