-
reserverad skrev 2009-08-06 21:35:35 följande:Jag tittar på den nu. Gracias.
Hoppas du gillar den.
-
Väääärsgood!Brooke skrev 2009-08-06 21:35:53 följande:thanks =) -
Fan! Kollade på Rise and Decline med MJ. Det var på kinesiska. Pratet och textningen. MJ fattade man . Men ändå. Det var jue mest kinagubben som bubbla. IRRI

Funderar nästan på att maila dom... Öff!
-
Jag vill oxo se på Ghost Whisperer
Nu har jag iaf kollat på Shakiras porriga video som FL tipsa om
-
Hur många filmer? Är MJ med i alla?mona83 skrev 2009-08-06 21:51:52 följande:179 för hela boxen på cdon
Filmen kankse finns att hyra
Men då ska jag ha jäävligt tråkigt. Gillar INTE sånna där knasfilmer, haha
-
Har googlat runt lite men jag kunde inte hitta nåt..mona83 skrev 2009-08-06 21:49:38 följande:Är det nån som vet om det finns en Ghost bok? Filmen är ju baserad på en sån står det i slut texten av Ghost, det är ju Stephen King och MJ som skrivit den ihop -
Well.. antingen är det låten 2bad eller Is it scary.
Måse nog kolla filmen IGEN o lyssna. Men vet att dessa två är med i filmen..
-
Okmona83 skrev 2009-08-06 22:40:25 följande:Han sjöng too bad så maste vara låten 2bad jag är ute efter
Visste inte vilken ordning låtarna kom. Men den finns iaf med Historyalbumet. Hade du den? -
De senaste två nätterna har jag var depp. Och drömt. Drömmen är alltid att vi sitter på taket o kollar på stjärnorna..
Btw.. Ni som köper Miss Cast Away. Ni ska inte köpa Men in black 2 oxo?
Den är nog fan så mkt bättre än Cast away. Eller jag vet nog att de är bättre..
-
Såg en dokumentär igår där en snubbe som trodde sig vara värsta besserwissen . Han sa att låten Man in the mirror handlade om att MJ ville förandra sitt utseende. Att haninte hade nån sjukdom. *suck*