Inlägg från: beadis
|
-
-
fattar inte det hellerBrooke skrev 2009-08-17 19:27:19 följande:MEN FÖR I HELVETE SKÄMTAR DEM ELLER? Detta kan inte vara bra att ha både Födelsedag och begravningsdag på samma dag. OHHH NEJ! Vad tänker dem med? Hur kommer det bli om Barnen speciellt Paris fortfarande vill fira sin pappa? :O Kommer nog bli jobbigt för dem..
-
jag var på biblan nyss och lånade Moonwalk, orkar inte vänta längre på boken..den får komma när den vill
-
nope, inga mail här inteBrooke skrev 2009-08-18 15:02:12 följande:I got a answar.. Hej Sandra ! Tack för ditt mail angående boken Moonwalk. Vi har sänt ut mail till dom som har beställt denna bok för ca 3 veckor sedan. Vi beklagar om du ej har fått detta mail. Kan eventuellt beror på vår server eller vårt eget fel. Boken tog slut på ca 1-2 dagar vilket vi skrev i vårt mail. Allt tog oss med total överraskning då det tidigare inte hade varit någon stor efterfrågan på denna. Vi har blivit lovade ett antal ex denna månad från en leverantör som vi har haft kontakt med. Tills dags datum har vi ej fått någon bok. Om du kan vänta ett tag till så hoppas vi att denna kommer in. I annat fall får vi ersätta dig. Hälsningar, Tom på Antikvariatet JAG HAR INTE SETT NÅGOT MEJL! Har du det BooBoo? eller någon annan
-
låna som jagBrooke skrev 2009-08-18 15:23:55 följande:men det är ju oxå så att jag skulle vilja ha med mig den boken till Mallis när jag åker dit och det är den 5 sept då jag åker dit
-
Tror du jag hinner med tre barn...hahaha...den var braBooBoo skrev 2009-08-18 15:28:16 följande:Har du läst nåt?
-
du kan ju alltid göra omlån på den om det inte är ngn kö på bokenBrooke skrev 2009-08-18 15:28:45 följande:Nja, då får jag sån press på mig..
-
jag är ju inte det, tyvärrBooBoo skrev 2009-08-18 16:20:08 följande:Du kanske är superwoman Och denna har MJ skrivit o producerat
-
God morgon på er brudar
-
ni som har beställt moonwalk boken, från antikvariatet...fick ett mail från de idag...för jag avbeställde den igår, orkar inte vänta mer på den, dessutom har jag lånat den på biblioteket..behöver inte nödvändigtvis ha den själv...så här står det i mailet...det kanske gäller er med..
Vi kommer att informera de som har beställningar hos oss när boken
inkommer och den kommer att sändas ut enligt ett kösystem. Endast
förskottsbetalning gäller denna bok. Boken kommer att säljas slut vad vi
ser nu. Betala inget till oss innan ni har fått bekräftelse på att er
order har reserverats. -
har läst 70sidor, hinner inte läsa så mkt på dagarna...den är ganska braBooBoo skrev 2009-08-20 12:54:50 följande:Ok! Bra o veta Har du läst ut boken då? Vad tyckte du?
-
då borde det ju vara bra so jag förstår det, det står ju endast förskotts betalning gäller..det är väl det du har gjortBrooke skrev 2009-08-20 15:24:46 följande:men jag har REDAN BETALT!
-
det står ju endast förskotts betalning, bäst för din del att maila o fråga...hade jag gjort iafBooBoo skrev 2009-08-20 15:53:41 följande:Har dom dragit då? Det har dom inte gjort på mig... Hoppas jag får boken
-
jag får mina bra ideer iblandBooBoo skrev 2009-08-20 16:40:09 följande:good idea
-
BraBooBoo skrev 2009-08-20 19:55:15 följande:Gröniska, eller vad hon heter Jag har mailat nu