Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-09 19:07:42 följande:
    joo, som jobb. gick upp 4:45 varje dag denna vecka som va
    oh fy! Skulle aldrig palla o gå upp så tidigt.
    Den da jag börjar jobba.. den dan.. my my my...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:25:44 följande:
    Jag kan verkligen inte dansa. Men vad coolt det skulle vara att gå ut nån gång när dom spelar Mj och dansa som han.
    Elle hur
    Let's do that someday {#lang_emotions_laughing}

När jag såg moonwalken tänke jag typ; Men ooh va töntigt. Vem som helst kan väl gå baklänges Det är väl inte att skrika åt. Men näääh!! Det gick inte.. Jag kunde inte.. Bajs!!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    Hahaha!! Släpp loss bara. Go wild
    Skumt hur du kunde veta om moonwalken. Men säkert har du sett på tvn utan o veta om de Kankse när päronen kollade på nyheterna då MJ va i Sverige så kankse dom visade klipp.. Maby maby
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande:
    Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna . Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
    Samma här. Jag har alltid musik på. Första jag gör på morgonen är att sätta på radion. Sen vidare till stereon. Vi dansar o skuttar. Skitkul. Barnen börjar få shyssta moves Jag lär dom lite, haha!
    När jag var teen så bodde jag på dansgolvet. Svetten rann. Gu vad jag shakade. Nu var det hundra år sen. Vore kul o komma ut snart.. Har säkert glömt bort hur man gör. Men efter några tequila så kankse
  • KikiBoo

Jag upptäckte internet -96 eller nåt.. Men då var det lunar som jag hängde på.
    Runt -02 skaffade jag internet o började surfa en massa annat oxo

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-09 19:47:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande: Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa. Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/. När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls. Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
    Men va taskigt sagt
    När jag är ute så vill jag att alla ska ha kul. Haft de vänner som inte kan eller vill dansa. Då jag brukar dansa med dom. Flumdansa. Få dom att slappna av. Sen så jävlarinama
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:47:22 följande:
    som jag säger till sonen  finns inget dåligt sätt att dansa ,bara man slappnar av och *simmar* med musiken 
    Bra sagt!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:49:39 följande:
    Jag har två kompisar som jag var ute och dansade med en gång (gör aldrig om det mera ). Den ena viftade handen över huvudet som att hon höll i ett lasso och gjorde samtidigt ett galoppsteg som att hon red på en häst (kan tillägga att i all koncentration så hade hon även tungan ute). Den andra kompisen stod bredvid och lyfte benen i långsamma steg, samtidigt som hon gungade huvudet långt framåt i omgångar så hon såg ut som en häst....
    hahahahaha!! Vilken syn jag fick   Jag älskar flum! haha!
  • KikiBoo

När min syrra var ut i Örebro sist, kankse var en månad sen så spelade dom mkt MJ. När thriller kom så började hon shaka gärnet. Hon har alltid gillat dansen. Men hon gör den så roligt, haha.. Hade vart skoj o vara där då

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:53:19 följande:
    hi hi det hade varit en syn för gudarna det  fast jag har ett litet klipp på barnen när de dansa ,här på FL  som du gärna få kikar på
    Då ska jag kika
    Har mest mina klipp på Youtube. När Puma shakar till MJ i Maj har jag länkat här vetja

Dansa nyktert kan va svårt spec om man inte alls är på humör. Då står jag mest o gungar. Men är man på humör så behövs inge alkohol..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson