Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-10 21:20:50 följande:
    Det började med att jag hade en vän som hade kontakt med dem båda på MySpace. Jag fick deras adresser och började snacka med Taylor och vi blev bra vänner där. Men jag vågade ju ändå inte vara 100% säker på att det verkligen var dem, finns ju folk som luras. Men jag snackade litegrann med Hayley också. Just nu så har jag inte så mkt kontakt med Tay då hon går på college i Arizona. Så Hayls och jag har det senaste året kommit varann betydligt närmre Nu för tiden så har jag bevis för att dem är dem också. Det är en tjej jag känner här i Sverige som har en kusin som bor i L.A. Och den kusinen är kompis med Hayley så den svenska tjejen har träffat Hayley där flera gånger Jag ska också åka till USA och träffa dem någon gång när jag inte e pank haha Ska träffa Jeremy Jackson också som spelade Hobie i Baywatch om det var någon som såg det?
    uuuuh Jeremy   Han var länge sen man såg. Vad gör han nu för tiden. U know?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jag såg på Bad in Korea nyss. Och vem kommer kommer upp på scen om inte själva Omer  
    Hr du sett de rååsa?

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:35:24 följande:
    VAH? från publiken?? :O
    Nej! När MJ sjunger We are the wolrd så är det en massa kids på scen. Denna gång var Omer med upp. Han var lite shy
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:36:16 följande:
    Jeremy Jackson har inga släktband till Michael Jackson. Vi är lite OT just nu hehe Om man söker på google så finns det bara en massa gamla bilder på honom. Men här hittade jag den allra senaste från när han har varit i gymmet ett tag www.tabloidprodigy.com/wp-content/uploads/200... Såhär såg han ut som liten i Baywatch data3.blog.de/media/833/2395833_8bd73b34d9_m....
    Är han så där jävla biffig nu Jaiks!!
    Han var jue så söt o Baywatch
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:38:36 följande:
    MEN VA FN! Spela inte han David Hoffmans son?? Eller är jag helt ute och cyklar nu??
    JO det stämmer..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:39:28 följande:
    Oki.. Coolt. Står han nära MJ?
    Håller MJ i handen
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:43:35 följande:
    Undrar inte om jag har sett det på Youtube? Jag har för mig att jag har sett en som liknar Omer som liten väldigt mkt.. :O Som håller i MJ i handen
    Han har på sig svarta kläder med nåt vitt/silver tryck på bröstet. Typisk MJ kostym
    Typ som denna. Om det nu kankse t om var denna
    www.expressen.se/polopoly_fs/1.1649590!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:44:51 följande:
    haha han har alltid varit snygg, men det är nu de senaste månaderna som han har legat i hårdträning och blivit sådär Baywatch-biffig
    Lite väl mkt biff för mig
    Meneeee... hör av dig när du åker så hakar jag på
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:47:19 följande:
    Jag älskade den serien som liten Snygga killar som hela tiden fastnade i undervattensgrottor, spännande ju
    Kollade oxo alltid på Baywatch   Baywach utan Davis, Jeremie och Pamela är faninte Baywatch
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 21:52:24 följande:
    jag vet inte hur det såg ut på den.. Vad har Michael för kläder på sig?
    öhm.. svarta brallor, vit t-shirt.. och skjorta.. I think{#lang_emotions_undecided}
    Har letat lite på Yputube men hittar inget.. tyvärr!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson