Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:12:32 följande:
    Nja så här galen har jag inte varit i Michael tidigare. Dessvärre har jag blivit helt besatt av honom och hans utseende och MUSIK sen han dog :'( Det känns hemskt och säga det =(
     oj jag som trodde du var ett FAN.
    Men blev jue lite fundersam då du sa att du inte hade några skivor med han.. hehe
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:21:15 följande:
    Nu brast det för mig. Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig.. Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!! Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu. Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Samma här. T om min sambo som inte är ett fan tycker han blir behandlad illa.
    Han testade den där "syrgastanken" för skoj skull. Och det var ju i samma veva somhan blev lite brännskadad. Att den var till för det. Så var den nån jävel som knäppte enbild o spred rykten..
    Låtarna Leave me alone och Trip on me Är riktigt sorliga att lyssna på nu. Det var det även när han levde. Men då blev man mest arg på allt som skrevs om han.
    Ooooh!!
    Han är det mkt bättre nu.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:26:41 följande:
    Mm.. Jag förstår de.. Óch ja jag vill ha skivor.. Och jag HOPPAS jag får dem denna vecka. Har skickat efter MASSOR.. FÖr typp 600 :P Haha..
    Men har du lyssnat mkt på han eller blev det först nu eller?
  • KikiBoo
    BabyFly skrev 2009-07-01 12:00:44 följande:
    Orkar inte bläddra tillbaka en massa, minns inte vilken sida länken (till bloggen) var på - Men Sandra Örebro: Bilden med Macaulay Culkin o MJ i fönstret är nog inte en så bra bild, nej .. Så du vet - Och jag skulle absolut inte påstå att den är klockren. Den ska syftas på att Culkin är rädd för MJ (o då dom påstådda pedofelirykten) eller hur man säger.
    Precis.
    Som jag skrev tidigare så tyckte jag de va en taskig bild
    För de var väl snack om att M skulle ha förgripit sig på Culkin oxo om jag inte minns helt fel..
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:22:09 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande: En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(

Dokumentären var lite si o så. Allt de där har man jue sett hundra gånger om.
    Nåja. Det var trevligt att se det igen
  • KikiBoo

Just fan. Skulle läsa aftonbladet idag. Såklart poppa bilden upp på MJ då han ligger där. AFTONBLADET!!
    Sen när jag går in på Youtube, på startsida, så rekomenderar dom olika videosar. Dels då han ligger död. Bilden jagar mig..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson