Inlägg från: Brooke
|
-
-
Jo jag vet vem Farah Fawsett är(stavning?) och vet att hon var med i Charlies Angles. Men inte själva Tatum!L jung skrev 2009-07-31 23:59:30 följande:Ryan O'Neals dotter... och han var gift med Farah fawsett som dog samma dag som michael... en icon från det glada 70-talet och orginal från 'Charlies Änglar' (charlies angels)www.angelfire.com/ia/tommr/tatum.htmlRyan och tatum spelade in kultfilmen Papermoon tillsammans...Tatum och Michael hade en romans på 80talet -
´ja det gjorde jag..L jung skrev 2009-08-01 00:01:33 följande:Ni har väl sett vitiligo filmerna som finns på youtube?
är detta hon http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00210/NOJE-08s38-mcenroe2_210061w.jpg? -
http://www.topnews.in/files/tatum-o-neal.jpg
Hon?? Isf har jag en LIIIITEN aning om vem hon är men inte säker -
1:20.. Dangerous tour var det..Rååsa Smurfen skrev 2009-07-31 23:58:04 följande:Godkväll filmen är slut ,var det ett program till i kväll ? -
VART VART VART VART?! Vart köpte du den?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 00:04:02 följande:Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar om detta . -
Jag ska snart sova, eftersom jag är sjuk, behöver sömnen. Vill bli frisk tills på måndag. Ska lägga mej och läsa en bok jag oxå. Ska läsa ut den sen ska jag börja på min bok om Michael jackson =)Bevabus skrev 2009-08-01 00:07:20 följande:Jag hoppar ur tråden en stund, ska läsa ut en bok! Någon som planerar att vara uppe o tjattra om konserten också?? Det måste ni ju! Jag kan inte sitta här ensam!!! *gråter*
Se hur mkt man gråter till den boken :O -
Gonatt! =)mona83 skrev 2009-08-01 00:09:47 följande:aja säger iaf go natt. Kommer ha maaaassor av sidor att läsa i morron -
Hon dog ju runt klockan 9 på morgonen och 14:26 Michael, men hon dog ju av cancer. Vet inte va hon hade för cancer men hon orkade inte längre. Men det är ju en otroligt underlig sak att dem båda dör på samma dag.Bevabus skrev 2009-08-01 00:10:35 följande:Oj nu kom inte din text med i citatet :S Aja, jag läste det på imdb.com :)Har läst det förr visserligen, men det var nu jag reagerade på att de hade dött på samma dag och hade en sammankoppling sedan innan. Det var ju såklart bara av en ren slump att det blev så, men ändå, intressant.L jung skrev 2009-08-01 00:08:52 följande: -
Vad ska jag söka på? Vad heter boken?