-
nej de gör dem inte.. Skit skumt egentligen =(nomina skrev 2009-08-02 21:48:50 följande:nej, de handlar nog snarare om rättigheter och lagar osv... tyvärr så verkar inte sådana lagar exictera när det handlar om kända personer... -
Måste.. Men ska inte göra det ikväll för då får jag massa mardrömmar om honom.. Och vill ha underbara drömmar inte några mardrömmar.. Men nus ka jag sova pussBooBoo skrev 2009-08-02 21:53:02 följande:Vill du se? -
Dessa filmklipp som Snart3barnsmamma skickade till mig, så tvivlar jag starkt på att det är Michael, det ser väldigt tillgjort ut.
Och det där när han ligger i kistan, ser inte ens ut som om han ligger i kistan, det ser ut som om han SITTER upp. Det ser såå skumt ut när han ligger där. Så dä där är inga riktiga bilder
-
ÄR DET någon som skulle kunna hjälpa mig och hitta de där youtube klippen på Michael då man får se hur hans hud förändras? Jag kan inte ens stava till sjukdomen.. Ni vet kanske vilken jag menar??
-
Måste berätta två saker.
I lördags natt(Natten till söndag) Så hade någon av mina grannar fest, och dem körde hur mkt som helst med abba(musiken från Mamma Mia filmen)
Och efter en stund hör jag en väldigt väldigt bekant låt, "They don't care about us" Snacka om att jag vart chockad när dem spelade Michael jackson, det är nästan som om dem har hört hur mkt jag spelar Michael Jackson :P
Och en annan sak jag MÅSTE berätta, jag körde upp idag. OCH JAG KLARA DET! =) IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :P haha..
-
Nej eftersom jag inte har körkortet än!BooBoo skrev 2009-08-03 17:28:56 följande:Såg att på playlisten på Disc ett att det stod Ghost. Men antar att det bara var musikvideon.. Jag kollade aldrigBrookeGrattis till kortet Har du nån bil o gaaaaasa i då? Skulle heller aldrig sälja. Och aldrig köpa heller. Inte samma sak.. -
Nej! Jag har inte klarat körkortet än.. Jag har inte klarat Teorin.BooBoo skrev 2009-08-03 17:42:28 följande:Men du fick väl en liten papperslapp som du kan använda som körkort tills själva kortet kommer?
Och här kommer en förklaring!
"jag bokade både teorin och uppkörningen samtidigt så är det "samma prov" så jag fick inte köra om provet innan jag hade kört upp.. Det är nya regler tydligen"
-
Den 14 nästa fredag.BooBoo skrev 2009-08-03 17:49:34 följande:Jaha.. Knas! Trodde man var tvungen o klara teorin först innan man körde upp.. Nya tider! Ny regler! Har du tid för teorin då? -
ja fast jag har inte körkortet ännu! Men tack =)snart3barnsmamma skrev 2009-08-03 18:38:37 följande:Grattis Sandra!! Det måste vara skönt o ha det gjort -
är det Ghost ni snackar om?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 18:48:57 följande:han kom tillbaxa men nu är den slut de visar på slutet hur de fixade hans ansikte inför filmen .
Finns den i den där bagen?? :O