Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-03 11:04:47 följande:
    jaha är det från den kvällen, just den kvällen som du blev nekad att få gå på? för att du var för "liten"

Jaaa.. Jag var nio år.. Förmorrat!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 18:37:46 följande:
    Shihoo nu Har jag fått boken Mannen bakom masken Michael Jackson
    Men det är väl inte MJ som skrivit boken? Det är väl nån som arbetat med han i många år. Eller är jag ute o cyklar nu{#lang_emotions_undecided}

Nåja.. har ni andra oxo gått o köpt ALLT med MJ nu eller?
  • KikiBoo

TJOOHOO! Mitt Bad kassettband funkar Iofs, varför skulle det inte
    Minns när jag som liten spolade tillbaka o lyssnade om o om igen på Speed Demon. Klart, alla låtarna är ju bra. Men man har jue sina favvosar.
    Men jag ska nog lyssna på mina cd-skivor i fortsättningen så får kassettbanden gå i pension.

Köpte expressen idag. Ville jue såklart ha bilagan med Michael

• KikiBoo

Fan.. Dom borde höja priset på Michael skivorna som fan nu jue

• KikiBoo
    m0e skrev 2009-07-03 23:25:09 följande:
    BooBoo- Jag har några sönderspelade kassetband och hans greatest hits skiva som jag önskade mig och faktiskt FICK (min mamma gillar också MJ )en julafton nån gång när jag gick på gymnasiet. Sen har jag några låtar på datorn men jag lyckades faktiskt hitta dangerous dvdn på nätet, som var den jag hade på mitt överspelade vhs band (wohoo!) så den ska jag nog beställa så småningom. Det bästa framträdandet på hela konserten
    " target="_blank">

Jag minns det som urbra och urläskigt på samma gång Underbart! Största anledningen till att jag är smådeppig över hans död är ju att jag aldrig ens hade chansen att få se detta GENI live, och nu kommer det ingen fler chans Sandra- Yes! Där har vi ju filmen/dokumentären om The Jacksons! Jag hade tänkt fråga om nån av er hade sett den och visste vad den hette. Jag har sett den (om det nu är den jag tänker på) men det var många år sedan. Kommer bara ihåg att den var väldigt sevärt och väldigt tragisk.
    Är oxo deppig över att jag inte fick chansen att se han live.
  • KikiBoo

Tänker då inte titta på nå elakt

Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka)
    Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool

Sandra
    Tänker du köpa ALLT med han eller?

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:01:25 följande:
    YEAH... Det var tänkt så.. Får se om man hittar alla.. Vi får la se =) Hehe
    Varför?
  • KikiBoo

Kanske är tack vare MJ som jag juckar ibland när jag dansar, haha. Minns när jag skulle lära en klasskompis få till juckrörelserna.
    Jag shakar loss när jag är ute. Har mina egna moves. Ibland, men bara ibland när vännerna härmar en, säger att det är mina moves så känns de ibland som dom hånar. Det gör dom säkert inte.
    Jag gillar att svänga mina lurviga hur jag vill

Tittade i tidningen Klick igrkväll. Öff{#lang_emotions_yell} Varför publicerar dom bilden på han när han ligger där hela jävla tin..

• KikiBoo

Jo Beat it är bra. Gillar hans piano t-shirt
    Min son ville se Thriller. Så då slog jag på dvdn. Han satt med stora ögon och hakan i golvet. Stutsade.
    Nu går Beat it. Grabben verkar gilla vad han ser och hör. Bra!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson