Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 12:58:53 följande:
    jag tror Brooke att man tänker annorlunda som mamma ,du är ganska ung och har inga barn ännu .. men jag respektera dina tankar ändå . Jag har gått igenom mycket och kämpar så hårt för mina barns bästa  ibland måste man sätta deras behov främst  och det gör så ont när någon  som säger att de bryr sig om barnen   bara ser till sina egna behov  .. JAG vill , JAG behöver mm
    DU får det att låta som om jag står på Mark Lesters sida, vilket jag inte gör. Visst vore det bra med ett faderskapstest men inte förrens om ett par år.
    Och varför måste du dra upp min ålder i det hela? Vad har det med saken och göra? Då får det ju och se ut som om att jag inte vet något om någonting bara för att jag är så ung och sån vill jag VERKLIGEN inte bli sedd som.
    Oavsätt om jag är ung och inte har några barn vet jag en hel del om livet, jag har stått ut med mkt själv och kommer aldrig få ur det i mitt huvud. Som t.ex när jag låg inne pga urinvägsinfektion så trodde läkarna att pappa hade gjort nått mot mig, vilket han inte hade.
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:00:57 följande:
    jaha och då vill han  göra faderskaps test ....  jag förstå familjen till 100 % 
    I artikeln står det att han är rädd för sin kontakt med barnen, men jag tkr han hade kunnat hålla sig från Media, och inte gjort som alla andra. Han är ju bara ute efter publicitet som alla andra som har nämnt något om att han är far till barnen och diverse saker.. :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-09 13:05:33 följande:
    BTW allihopa, har ni sett den här ursöta bilden av Prince och Paris som jag har som profilbild?? Guuud va söta dem är där Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:02:58 följande:
    ja de har jag. den är riktig fin och verkligen söt :P
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:07:01 följande:
    var inte menat som något påhopp  förlåt om du tog det på fel sätt ,men vissa saker du skev tex att du förstå honom och att du okså skulle har kämpat on du var gudmor till någon som dött ,säger inte att du stödjer han men du förstod han ,det gör inte jag .Det var där för jag skrev så ,för både ålder och upplevelser i livet påverkar vad man tycker .Så ännu en gång förlåt
    Men det fick mig känna som om du hoppade på mig bara för at tjag skriver en sak.
    Och ursäkta mej, men jag har svårt att uttrycka mig på rätt sätt i vissa lägen. Kanske dags att dra sig ur denna tråd.. {#lang_emotions_cry}
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:12:21 följande:
    nej gör inte det  tycker du ska stannar här ,det är knepigt i bland för vi sitter ju inte hemma i vardags rummet alla tillsammans ,på nätet är det lätt att blir missförstod ,man  kommentera bara efter vad man  läser
    Jag har känt flera gånger att jag borde lämna denna tråd, eftersom det blev missförstod och sedan har ni tvivlat på mig och hur jag kan gilla Michael. Jag är inte som er andra, jag har inte växt upp med Michael och det är jag så jävla ledsen för. Jag fick inte den chansen som ni har fått, i min familj har vi inte lyssnat på Michael så som i andra familjer.
    Jag önskar att vi var en sån familj så jag kunde växa upp med Michael men det har jag inte gjort.
    För första gången jag hörde Michael, då såg jag Michael's You are not alone video, och blev förälskad i mannen som sjöng dessa underbara och magiska ord. Jag började att lyssna mer på andra låtar så som They don't care about us. Ni har ändå varit med honom under sin tid som den stora The King Of Pop, ni är troligtvis födda antingen i början eller i mitten av 70-talet, jag föddes 88. och visst är Beverly ett år yngre än mig och har ändå lyckats upptäcka honom i en tidig ålder till skilnad från mig. Men det har oxå med att göra att hennes kanske, familj så som mamma, pappa eller syskon som lyssnat på honom. Jag har inte haft någon som jag vet har lyssnat eller tyckt att Michael är bra.

Jag har fått upptäcka honom själv, och jag kom sent in i det stadiet att jag började gilla Michael, men det är inte förrens nu. Efter hans tragiska bortgång jag inte kan få nog av denna underbara och unika man som gjorde moonwalken ett danssteg.
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:31:58 följande:
    och när det gäller MJ  så finns det ju så mycket att prata om ,han är ju så mycket mer än bara musik prat kan inte göra mer än att ber om ursäkt och kanske välja mer noga vem jag ska har en disskution med i fortsättning ,vill ju inte göra någon ledsen och känna sig påhoppad 
    jo och det är förjävla synd att det måste bli..(ska byta dator)
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-09 13:39:57 följande:
    För vems bästa? Alla nyfikna runtomkring skulle jag säga... barnen har växt upp med michael som sin pappa, jag tror att dom mår bäst om att dom får fortsätta ha han som sin pappa.Om de däremot i framtiden vill klura på dedär med sin biologiska pappa eller inte, så kan de göra det då. Men de ska vara upp till dom.Jag tror att det kan göra mer skada än nytta för dom att hålla på med massa tester.Varenda gubbe kan ju påstå sig vara far till dessa barn...
    som jag har sagt tidigare som kanske inte har kommit ut i mina inlägg, är att de ska kolla det senare, inte nu. det är bara snart 2 månader sen michael dog, och efter man har sett Paris tal på hans minnescermoni så vet man att hon aldrig kan tänka sig en annan pappa, michael var deras pappa oavsätt vad andra säger. De har jag sagt hela tiden. Och om ni har fått för er något annat så ursäktar jag mej med mina ej förstådda inlägg.

Jag har skrivit att det kanske är en bra idé att dem kan göra ett faderskapstest, men nu i efterhand då jag har tänkt och funderat lite så känner jag att
    - nej dem borde inte göra något faderskaps test, till vilken nytta är det?
    Det handlar ju mer om att dem som påstår att dem är barnens pappa vill ha publicitet och vill bli kända, nu har vi 2 st som påstår sig vara barnens pappa. Men barnen kommer troligtivs inte anförtro sig till dessa påstodda pappor, dem älskar Michael och han är för dem deras ända kända pappa som dem vet om...ingen kan ta dem ifrån detta, Michael uppfostra dem och dörfär kommer han alltid vara deras pappa.
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-09 13:42:56 följande:
    hi hi de e största nackdelen med internet! man skriver en sak och tänker hur man vill få till klangen i huvet liksom.Men för den andra som läser det kan den tolka det på ett helt annat sätt. Tack o lov för att det finns smileys! :)
    jo det är precis dä. Jag tänker en sak i huvudet menv på "papper" internet så får jag det helt jädra annorlunda, det är ganska sjukt.. :/
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-09 13:50:00 följande:
    Ärligt så vet jag inte om jag hade velat veta om jag hade haft en annan pappa. Anledningen till att jag skriver jag är för att jag försöker tänka mig in i deras sits. Ens pappa är liksom ens pappa oavsett om han egentligen är det biologiskt, så egentligen är det helt jätte dumt. Vill ungarna ha reda på vem som är deras pappa tycker jag det är deras sak att betsämma det. Ingen annans. För det blir mer eller mindre att nån vänder deras liv upp och ner.
    jo jag försöker oxå se mig in i deras sits, vilket inte är det lättaste, och naturligtvis är det deras sak. Och i efter tanke så kanske man hade blviit väldigt sårad och få veta vad som egentligen är sanning och inte.. Det är svårt det här med att veta vad som är rätt och fel.. =(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson