Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

kardemummakrydda skrev 2009-08-10 11:31:26 följande:
    Är det sant eller bara spekulationer.
    Det står sådär i tidnignen. Och jag vet inte om det är sant eller inte.
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-10 11:31:59 följande:
    HELT klart kommer det snart läcka ut var det ligger...många släktingar och vänner kommer att besöka den ofta
    Jo.. Eller så har dem skrivit sådär för att folk ska gå dit bara för att TRO att Michael ligger där.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-10 12:01:57 följande:
    hej hejplugga på du
    Så nu är jag hemma, efter att ha suttit på bilskolan i tre timmar i STRÄCK utan att ta en paus.. :O Ojojoj.. Detta kommer inte gå :'(
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:14:49 följande:
    en tjej i en annan tråd hade sin lillebror där ,samma dag de kom så var det en bomb och panik och den dagen de skulle hem  var det okså nån bomb  Men avråder väl inte för att åka dit ,men jag hade inte gjort det.
    Vi kommer inte vara där dem bombar. Vi ska vara på Alcudia..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:43:22 följande:
    ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven  och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder  som sägs  visa var han är bergavd ...
    Jag kommer åka till Neverland och lägga nån blomma. Man kommer aldrig hitta hans grav. Om man inte har riktigt jävla tur. .
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-08-10 14:56:25 följande:
    Är också väldigt imponerad av att de lyckades hålla det hemligt.Men jag hoppas innerligt att hans grav blir offentlig, då jag själv vill gå dit och lägg blommor och sitta där och bara va.Men fan plundra....jovisst kan det ske.Men då är man väl inget riktigt fan?Min tanke iaf.För då skulle man hedra, honom och inte vanhedra hans grav med något sånt sjukt.
    När dem fick tillbaka hans hjärna så ringde dem runt till alla hans närmaste och sa att då vid den tiden ska ni komma till Kyrkogården då begraver vi Michael.. Eller nått sånt. Vill oxå åka dit och sitta där och bara va, kanske gråta en smula..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-10 16:34:30 följande:
    Haha nämen stackarn! Jag har två kompisar som råkar vara döttrar till en Hollywoodkändis. Även fast det inte är döttrarna som är de kända så har även DEM fått stalkers!Stalkers kan jag inte begripa mig på. De måste ju va sjuka på något sätt. Hur kan man vilja skrämma ihjäl sina idoler??Förstå vad hemskt om man sitter hemma en sen kväll framför tv:n och har det mysigt, så står det plötsligt en människa utanför fönstret och stirrar maniskt på en!!! :O HJÄLP!!!
    Vilka kända föräldrar har dem då? :O
  • Brooke
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:35:46 följande:
    Hur gjorde dem det här`Uppbundna i snören? Hur kan dem stå?www.michaeljackson.com/se/official-photos/948...
    Det är nog ingen som vet hur dem gjorde. Jag tror nog dem använde något i stil med "livlinor" fast ändå så tror jag inte dem hade det, för hur ska dem kunna dansa med dessa linor runt sig?
    Dem har nog jävla starka benmuskler kan de oxå va. Jag vet inte..
    Det där med barnen, vi får se vad tiden utvisar. Jag hoppas innerligt att dem låter sig själva vara barn och sen när dem är i de äldre tonåren att dem tänker ut då om dem vill bli artister/skådisar eller liknande. Dem ska inte känna att dem är tvugna att bli kända bara för att deras pappa va superkänd.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson