Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:

Ja och hur du vet att de gjorde de?
    det finns på youtube, vill du att jag hittar den till dig...det är tre snuttar på runt 5min?
  • beadis

det är i denna ungefär 4min in i filmen

• beadis

nej..jag skrev fel 5min in i filmen

• beadis

jag bara MÅSTE länka en gång till denna underbara låt av MJ

Så sorglig och känslosam Lyssna på texten

• beadis
    guild skrev 2009-06-28 19:56:45 följande:

Written and Composed by Michael Jackson. Produced by Michael Jackson. Have you seen my Childhood? I'm searching for the world that I come from 'Cause I've been looking around In the lost and found of my heart... No one understands me They view it as such strange eccentricities... 'Cause I keep kidding around Like a child, but pardon me... People say I'm not okay 'Cause I love such elementary things... It's been my fate to compensate, for the Childhood I've never known... Have you seen my Childhood? I'm searching for that wonder in my youth Like pirates in adventurous dreams, Of conquest and kings on the throne... Before you judge me, try hard to love me, Look within your heart then ask, Have you seen my Childhood? People say I'm strange that way 'Cause I love such elementary things, It's been my fate to compensate, for the Childhood (Childhood) I've never known... Have you seen my Childhood? I'm searching for that wonder in my youth Like fantastical stories to share But the dreams I would dare, watch me fly... Before you judge me, try hard to love me. The painful youth I've had Have you seen my Childhood....

usch...jag sitter och gråter igen, den är så vacker den sången
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 20:12:36 följande:

Bakom scenen på This is It touren. Väljer ut dansare. M är med två gånger i 2 sek sen i slutet då dansarna får träffa M .. Lille mannen då
    tyvärr så blev det ju inte av
  • beadis
    guild skrev 2009-06-28 20:24:08 följande:
    visst är den...raderna; Have you seen my Childhood? I'm searching for that wonder in my youth Like pirates in adventurous dreams, Of conquest and kings on the throne... Before you judge me, try hard to love me, Look within your heart then ask, Have you seen my Childhood? ryyyyser! Han har verkligen inte haft ett lätt liv, och dessutom bli dömd för den ena eller det andra. Hoppas han får upprättelse nu och att folk tänker om, jagad som han var!
    Ja, man kan ju inte annat än hoppas...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 20:31:32 följande:

Tack snälla du, du gjorde min kväll till ett ljus. Tack! Jag skrattade verkligen mycket speciellt i andra parten då han skulle göra om en scen då han sa "but i hate tours" eller nått sa han. Det va roligt och se han utan tröja, dock fick vi inte se framsidan utan bara ryggen. Äre någon som vet varför han ibland hade en vante på sig? Och denna hatt varöfr den? Vare för att skydda ansiktet mot solen?
    Varsågod

Visst är det underbart att se dessa klipp på honom, fast det blir nästan jobbigare när man "vaknar" upp och inser att han faktiskt är DÖD
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson