Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 11:57:32 följande:
    Ja, det är ett klipp från dokumentären som gick i fredags
    Jaha Kul att jag hittade det på youtube. Då ska jag se alla delarna ikväll
    Tur att yutube finns
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 12:04:40 följande:
    jaha du hann före...glöm inte o kolla resten av de 10 avsnitten, de är på höger sida
    Ja jag gjorde jue de
    Hade sidan uppe sidan sen igår. Har klippen på mina favoriter så
  • KikiBoo

hihi så gulligt

Ni såg väl min dottra ruska på huvudet till Bad. Länka igår har jag för mig
    Det var i maj det..
    Imorse hörde hon bad.. Hon försöker sjunga bad. Så sött.

spotify på youtube?

• KikiBoo
    vinterlärka skrev 2009-06-29 12:40:07 följande:
    Jag älskar den här:
    " target="_blank">

Lyssnar på den om och om igen. Hoppas det inte hörs till grannarna, men det tror jag inte med mina kassa datorhögtalare Riktigt sorgligt att han dog, men har har det förhoppningsvis bättre nu.
    den hade jag oxo på högsta igår. EN favvo. här hörs det ut vill jag lova
    Brukar sätta på musik i friggebon så det donar på hela gården.

denna har jag beställt:
    cdon.se/musik/jackson_michael/thriller%3a_25th_anniversary_limited_deluxe_edition_(cd%2bdvd)-825350
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 12:43:01 följande:
    ja, jag såg din dotter nej, spotify är ett helu fantastiskt program som man kan hämta gratis på nätet, ett musikprogram där man kan lyssna på all musik du kan tänka dig helt gratis, man kan inte ladda ner men det spelar ju ingen roll, man har ju allt där ändå, bara skriva artistens namn, vips så har du ALLa låtarna o albumen där gratis.... lite krångligt att downloag, men när man väl har fått den igång så är det kul, man kan göra egna listor med musik som man gillar o bara låta det gå...kolla upp det, jag rekommenderar det till alla som gillar musik...jag själv ÄLSKAR ju ALL slags musik o har stor nytta av det.. spotify.com
    Åh tack

Det finns väldigt få låtar som jag inte gillar. Låten Money är väl si så där..
  • KikiBoo

Själv så var jag ovanligt pigg 5.30 på morgonen. Gick in på fejjan och såg att en vän skriivt till mig o länkat Michaels död frn aftonbladet. Jag vägrade tro att de var sant..

Måste hem till mina päron o leta efter alla mina michael utklipp o afficher snart..

• KikiBoo

ladda inte upp nå hemska bilder bara

O jag får snart min thriller från -83 .. eller va de 82. Solen bränner sönder mina hjärnceller nu..
    Har visserligen den låten o flera andra låtar från skivan. Haft på kassett. Men min syrra hade sönder den när vi var små. Oooh vad arg jag blev. Ville bara spola ner henne i toaletten då{#lang_emotions_yell}

• KikiBoo

Var hemma hos en vän idag. Hon hade gårdagens expressen. Tittade ju såklart i den. O vad får jag se. JO bilden då han ligger där.. Dock var den inte så farlig. Men ändå  

• KikiBoo

Jomen jag glömde totalt bort att den skulle vara med i tidningen. Slog bara upp en sida så var den där. Bytte fort.

• KikiBoo

Det borde typ stå OBS innehåller starka bilder eller nåt..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson