-
Sandra Örebro skrev 2009-07-12 17:15:54 följande:www.expressen.tv/noje/1.1619675/popikonen-mic... I denna gillar jag inte när man får se dem ta ur Michaels kropp och personen inne i helikoptern bara släpper när det inte är så mkt kvar. USCH
WHAT?! va e de för jävla klipp? Vill inte titta :(
-
Hmm.. vet inte omjag sett den. Kasnke bara undvikitSandra Örebro skrev 2009-07-12 17:31:40 följande:Det har redan visats hundra gånger. Där man ser när dem ska lägga Michaels kropp på en annan bår från helikoptern till Ambulansen. När det är några cm kvar så släpper idioten..
-
Here I am
Vi är på väg mot Öland i husbil. Stop i Linköing hos syrran min. Mat och kaffe
Vi har pratat lite MJ i husbilen jag o sambon. Vi planerar barn tre. Det finns tre män i mitt liv förutom min man då
O det är MJ, Charlie Chaplin och Gaston
Vi pratade nanföslag. Han sa att vi kunde ge dottern namnet Michelle (Att de skulle vara Michael dåra) Gaston o Charlie skulle inte funka så bra, och heller inte Michael. Men Michelle .. Men näääääh!!
Sambon ser att jag hamnar i "koma" ibland.. Han säger på en gång: Michael?
Jag visade han bilden på MJ i badkallingarna. Kolla vad snygg han va sa jag
Idag har det känt lite depp igen..
He's gone jue
-
Men fan va jag svamlade "dynga". Knappt så jag själv fatta vad jag skrev, haha

-
Ha en kusin som heter Mikael, hehe...Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:44:24 följande:Haha.. Ja det är synd att man har en kusin som heter Michael.. :/ suck
-
Nu packar vi ihop och åker vidare .. Så ni inte tror jag dissar er
Later
-
Heeeeej! Sover alla nu?
Sitter bak i husbilen. BArnen sover. Jag är nånstans nere i Sverige
Det skumpar. Svårt att skriva..
Lugna låtar.. Som We are the world, Heal the worl, Will you be there etc.. Det är för mkt. Klarar knappt av att lyssna på dom.
Jag vill ha lite uppåt. Då blir jag glad i kroppen
Jag kollar på bilder på M från 88 och framåt 96 typ.. Då jag var som mest TOKIG i han. Minns min barndom. Minns hur jag brukade köpa massa utlänska tidningar. Bara fr att få bilder som dom inte publicerade i kankse Okej. Minns även att jag bruka rota bland tidningsinsamlingarna
Freak!
Sambon undra om jag ville att hanskulle se ut som M. Haha! Nääh då! Det vill jag inte. Jag sa att jag heller inte drömt nå sexuellt. Så han behöver inte vara orolig
Nääh men fan.. Jag saknar. Saknar.
-
småkottarna
Jag är likadan.. Visar inte att jag måt dålig. Happy face
Min vänner vet att jag tyckte det var jobbigt när MJ gick bort. Jag vet att du tyckte om han..
Men dom kankse inte vet HUR jag mått..
Bara sambon som sett mig lega däckad i sängen med MJ dundrandes ur högtalarna.
Ja vi kom till Öland lunchtid. Molningt och det börjar bli lite kyligt..
Ska ta o kolla fästingar på ungarna innan dom somnar. Förra sommaren fick dottern 3-4 fästingar då vi var här.AllieF skrev 2009-07-13 19:42:04 följande:Läste en så fin sak på mjjcommunity.com-forumet som fick mig tårarna att komma (inte så många dock; har besök). Lyssnar samtidigt på "Don't walk alway". "I have a son who will be 3 in September. Today when driving to the shops my son says to me "Michael Jackson". I said "Where's Michael Jackson?". He said "In the sky" and pointed out his window. I said "What's he doing in the sky?" He said "Dancing". I thought thats weird and said nothing more. We met my girlfriend for coffee and told her about it while he was off playing. She then asked him "Where's Michael Jackson?" My son looked at her as if she was stupid and said "He's in the sky". She asked him "whats Michael doing up there?" He looked at her again and said "Hes dancing". He then back to playing. Ok now, my son doesnt know anything about Michael Jackson. He doesnt know what death is, let alone what may happen after you die. And this isnt the first time he's come out with something thats made us think "what the!"... it seems to be a regular thing lately. Just something i thought i would share... "
Barn ljuger aldrig...
-
Hälsningar från Öland

Jag läser o läser men skriver inget. Jag får ingen ro.. Men jag är här iaf o snokar
-
Ja Human Nature lyssnade jag som fan på i våras. Det bara sprätte i kroppen
Ja LaToya o Michael har jag alltid tyckt vart grymt lika sen jag var liten. Men tyckte dock hon såg lite trashig ut för i tin. Inte MJ
Har inte hängt med så mkt i hennes karriär. Vet att hon vart med i Big Brother.
Ja det är fan sorligt att han inte tyckte om sitt utseende
Jodå! Det är soligt, lite molning och friska vindar här på Öland
Alldelens lagom. Har hejjat på Robbans fru. Väntar bara på att Robban (Robert Gustavsson) själv ska komma
hähä!
Jag har skivan Essential i datorn som jag la i för nån vecka sen. Skulle bränna den till en kompis. Men dock så har jag inte lyssnat nåt. Drar så mkt batteri, plus att det är full rulle här hela tin.
Men jag o sambon kallar hunden för Beat It, haha! Sen börjar vi sjunga på den
Men nu får jag iväg ett ganksa långt inlägg ändå
O när jag kommer hem så väntar väl skivan Off the Wall och boken
Sen har jag allt jag behöver med MJ
Tänker inte skicka efter en MASSA saker som jag inte har. Jag har mina skivor o kassetband sen jag var liten. Kändes rätt o köpa Off the wall. Finns många gryma låtar på den. Har några på samlingsskiva.
Just ja.. Allt länkar ni skickar har jag inte kollat på. Får göra de sen när jag kommer in till fastlandet
Tjingeling